Sieci handlowe

Bacalis i Master Fish – nowe marki własne POLOmarketu

POLOmarket nowości marki własnej - grudzień 2017

Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]

Sieć SPAR podsumowuje rok 2017

SPAR

Rok 2017 to udany rok dla SPAR. Do końca roku jeszcze dwa miesiące, a SPAR już może pochwalić się realizacją celów rocznych w zakresie rozwoju sieci oraz rozwoju sprzedaży do konsumenta. Aktualnie w sieci funkcjonują 252 sklepy. Taki był plan na cały rok, a do końca roku zostały jeszcze dwa miesiące. Sieć podkreśla, że przynoszą również efekty działania marketingowe i handlowe w zakresie budowania sprzedaży sklepów do konsumenta. Pierwsze półrocze 2017 w odniesienie do 2016 […]

Carrefour inwestuje w Białej Podlaskiej

Carrefour Biała Podlaska

Już wkrótce Carrefour Biała Podlaska poddany zostanie rozbudowie oraz remodelingowi. W wyniku zaplanowanych prac obiekt handlowy zyska ponad 2000 m2 dodatkowej przestrzeni handlowej. Trwa już procedura wyboru generalnego wykonawcy inwestycji.  Wiele zmian czeka w tym roku centrum handlowe w Białej Podlaskiej. Obiekt, którego zarządcą i właścicielem jest Carrefour Polska, przejdzie bowiem rozbudowę oraz modernizację. W wyniku zaplanowanych prac pasaż handlowy zyska 1430 m2 dodatkowej powierzchni. O kolejne 670 m2 zwiększy się natomiast powierzchnia hipermarketu Carrefour. W […]

Czy sklepy spożywcze potrzebują social mediów?

Sklepy a social media

Komunikacja z klientami końcowymi to jedno z tych działań, które specjaliści od social mediów lubią najbardziej. Pozwala ona na wykorzystywanie swojej kreatywności oraz stworzenie ciekawej interakcji z konsumentami. W przypadku sklepów spożywczych, które coraz częściej pojawiają się w mediach społecznościowych, jest podobnie. Na co więc postawić w relacjach ze spragnionymi nie tylko chleba powszedniego? Jeżeli poddamy obserwacji wielkie sieci handlowe, które pojawiły się w mediach, to pozostaje nam stwierdzić, że cieszą się bardzo dużą popularnością. […]

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 roku

Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent – właściciel sieci Biedronka […]

UOKiK wydaje zgodę na przejęcie Eko Holding przez Eurocash

Supermarkety EKO kolejną marką grupy Eurocash, która konsekwentnie buduje swoją siłę w rynku detalicznym. Dzięki uzyskanej właśnie zgodzie UOKiK, dołączą one do innych marek sklepów EC, takich jak Delikatesy Centrum, Abc, Lewiatan, Groszek i inne. Według innych informacji z rynku, EC najprawdopodobniej odpadł z listy potencjalnych kupców sieci sklepów Żabka. Ta transakcja byłaby kolejnym krokiem milowym w rozwoju sieci i naturalnie wzmocniłaby obecność sklepów grupy EC w dużych i średnich miastach. To wciąż najmniej zagospodarowany […]

Carrefour wprowadza płatności mobilne Android Pay w swoich sklepach

Klienci wszystkich sklepów pod szyldem Carrefour w Polsce mogą dokonywać płatności za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay™. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia łatwe i szybkie zakupy przy użyciu smartfona. W ponad 800 sklepach Carrefour w Polsce klienci mogą już płacić za zakupy przy wykorzystaniu płatności mobilnych od Google – Android Pay. Aby dokonać płatności mobilnych, należy pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play, a następnie dodać do aplikacji swoją kartę kredytową lub debetową. Wszyscy posiadacze […]

13 października podczas gali PRCH Retail Awards poznamy najlepsze centra i sieci handlowe w Polsce

Już 13 października poznamy laureatów najbardziej prestiżowego konkursu dla branży centrów handlowych, PRCH Retail Awards. Rekordowe 80 zgłoszonych projektów walczy w 15 kategoriach konkursowych. Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został przez Polską Radę Centrów Handlowych z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Zwycięzców 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards będzie można poznać podczas uroczystej gali, która odbędzie się 13 października. Wydarzenie to rokrocznie gromadzi grupę 400 najważniejszych przedstawicieli […]

21 urodziny sieci Netto w Polsce

Netto

Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Od tamtej pory polscy konsumenci pokochali produkty dostępne w ofercie, a do wyboru mają aż 359 placówek w całym kraju. Z okazji 21 urodzin sieć Netto razem z radiem Złote Przeboje przygotowała wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania są bony na zakupy oraz udział w warsztatach kulinarnych. Poranek z Netto i Złotymi Przebojami W ofercie dostępnej w każdym sklepie sieci, jednym z najważniejszych […]