Przegląd Handlowy

Nagrody „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” przyznane. Relecja z gali podczas Retail Summit 2019

Retail Summit 2019 - gala

Już po raz 10. na uroczystej gali podczas XI edycji kongresu Retail Summit 2019, który w dniach 3-4 kwietnia 2019 roku odbył się w Warszawie, przyznano nagrody w plebiscycie “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. […]

Nowa sesja “Retail Online” podczas X Poland & CEE Retail Summit

Retail Summit 2018

Już po raz dziesiąty odbędzie się wspólne spotkanie przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail i FMCG w Polsce. Kongres Poland & CEE Retail Summit, bo o nim mowa odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 roku w Warszawie. To dwa dni strategicznych informacji bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, oraz cenne kontakty biznesowe. Dzięki dokładnej analizie ankiet ewaluacyjnych i wnioskom po kilkudziesięciu przeprowadzonych rozmowach i wywiadach, tematyka spotkania oraz jego formuła z każdą edycją […]

Luke Shave – wywiad z dyrektorem ds. Global Retail Marketing z firmy Microsoft

Podczas konferencji branży handlowej i FMCG – Retail Summit 2014, która odbyła się w dniach 19-20 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport – mieliśmy okazję rozmawiać z Lukiem Shave, Global Retail Marketing Lead z firmy Microsoft Business Solutions. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Ile procent wszystkich zakupów online w USA to zakupy produktów spożywczych? Cóż, nie mam żadnych danych statystycznych na ten temat, natomiast szacuje się, że na rynku amerykańskim, jeśli […]

2 urodziny Przeglądu Handlowego

2 urodziny Przeglądu Handlowego

Dokładnie dwa lata temu, 14 lutego 2012 r. w Walentynki, Przegląd Handlowy ujrzał światło dzienne. Dziś nasz serwis obchodzi swoje drugie urodziny. Za całe te dwa lata dziękujemy wszystkim naszym Współpracownikom, Partnerom, Reklamodawcom, Użytkownikom i każdemu, kto choć raz zainteresował się Przeglądem Handlowym – dziękujemy za wspólny czas i głęboko wierzymy, że ciągły rozwój naszego projektu sprawi, że marka Przegląd Handlowy stanie się jeszcze bardziej rozpoznawanym medium branżowym w Polsce. Mirosław Szul, wydawca www.PrzeglądHandlowy.pl

Pierwsze urodziny Przeglądu Handlowego

1 urodziny Przeglądu Handlowego

Tak Kochani, dokładnie rok temu, 14 lutego 2012 r. w Walentynki, Przegląd Handlowy ujrzał światło dzienne. Dziś nasz serwis obchodzi swoje pierwsze urodziny. Cały poprzedni rok to okres ciężkiej, ale jakże przyjemnej pracy. Nowe kontakty, nowe znajomości, nowe wyzwania. Nadchodzący – drugi rok Przeglądu Handlowego będzie rokiem mocnego rozwoju naszego projektu. Chcemy się rozwijać dla Was, bo to właśnie dzięki Wam i stale rosnącym statystykom odwiedzin, robimy to co robimy i sprawia nam to przyjemność. Za cały […]

RAPORT: Porównanie wartości koszyków z zakupami w olsztyńskich marketach – Carrefour vs. Real

FMCG

Redakcja Przeglądu Handlowego kontynuuje rozpoczętą w lipcu akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Dnia 13 września br. postanowiliśmy sprawdzić nasz rodzimy Olsztyn, a w nim dwa supermarkety: Carrefour oraz Real. Raport podobnie jak w poprzednim zestawieniu uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. W obydwu sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Zdjęcie dołączone do raportu obrazuje ceny poszczególnych produktów w każdym z badanych sklepów. Mniej za nasze zakupy zapłacilibyśmy w Realu, gdzie […]

RAPORT: Porównanie cen koszyków w warszawskich marketach

Kosz z zakupami

Redakcja Przeglądu Handlowego rozpoczęła akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. W piątek 6 lipca br. odwiedziliśmy Warszawę, a w niej trzy stołeczne supermarkety: Piotr i Paweł (CH Marki), Real (CH Marki) oraz Carrefour (CH Wilanów). Raport uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. W każdym ze sklepów sprawdziliśmy te same produkty. Zdjęcie dołączone do raportu obrazuje ceny poszczególnych produktów w każdym z badanych sklepów. Najtańszym sklepem, biorąc pod uwagę wartość całego koszyka, […]

Nowy portal rynku FMCG

FMCG

Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych  jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]