Nestle

Kisiel instant pod marką Kaktus – trzy pyszne smaki dla wielbicieli kisieli

Rewolucja w Republice Kaktusa! Moc polewki dostępna jest również w dotychczas nieznanej postaci. Marka zaskakuje swoich fanów i przenosi kultowego Kaktusa w świat kisieli. Od zeszłego roku na półce można znaleźć kisiel instant Kaktus w trzech wariantach. Jego niespotykane dotychczas smaki oraz bardzo kolorowe opakowania wyróżniają produkt na półce. Bierz i zalewaj! Spróbuj każdego z nich! Kisiel instant to propozycja od należącej do Nestlé marki Kaktus, która już zdążyła podbić serca młodzieży kultowymi lodami z polewką. […]

Nestlé wydało w ciągu dwóch lat 2,7 mld zł na zakupy od polskich dostawców

Nestle

2,729 mld zł – tyle Nestlé w Polsce wydało w ciągu 2 lat (2012 – 2013) na zakupy od krajowych dostawców. To ponad 70% budżetu zakupowego firmy w tym czasie. Kwota ta trafiła do ponad 6000 polskich dostawców firmy. Nestlé w Polsce pozyskuje od lokalnych dostawców aż od 50 do 70% surowców i opakowań. Tworzy to wspólną wartość i wspiera polskie rolnictwo, a przez to całą polską gospodarkę. Kontynuacja utrzymania udziału surowców z Polski w produkcji Nestlé […]

Baton Kit Kat w wersji Double Caramel

Oryginalne smaki to specjalność marki Kit Kat. Wystarczy wspomnieć o Kit Kat Chunky Peanut Butter czy ofercie świątecznej Kit Kat Orange oraz Kit Kat Cookies & Cream. Teraz marka dokonuje kolejnej rewolucji w kategorii. Po raz pierwszy łączy dwa różne doznania smakowe w jednym batoniku – Kit Kat Chunky Double Caramel. Kit Kat Chunky Double Caramel został wzbogacony o 2 różne rodzaje karmelu. W jednej połówce batona karmel jest chrupiący, a w drugiej – kremowy. 2 […]

Marka lodów Cortina z nową kampanią promocyjną

Lody Cortina - spot reklamowy

Należąca do Nestlé Schöller marka CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja! Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej. Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych marka […]

Limitowana edycja galaretek od Winiary

Galaretka o smaku arbuzowym WINIARY

Co roku w sezonie letnim marka WINIARY zaskakuje pysznymi galaretkami o oryginalnych smakach i kolorach. W tym roku nie mogło być inaczej! W edycji limitowanej pojawiły się właśnie galaretki WINIARY o smaku jagodowym i arbuzowym. To propozycja na pyszny, kolorowy i efektowny deser ze świeżymi owocami. Te galaretki będą hitem nadchodzącego sezonu! Słodkie jagody i soczyste arbuzy uwielbiamy i czekamy na nie prawie cały rok, więc nowe propozycje marki WINIARY z pewnością przypadną do gustu […]

Marka Nestlé Schöller wraca na rynek i prezentuje nowości!

Są takie marki i produkty, które pamiętamy z dzieciństwa i z sentymentem czekamy na ich powrót. Taka jest właśnie marka Nestlé Schöller, która po wielu latach wraca na polski rynek! To ekspert w produkcji lodów, które Polacy znają i uwielbiają. W prezencie powitalnym Nestlé Schöller oferuje kilka wyśmienitych nowości zarówno tych na patyku, jak i familijnych oraz gastronomicznych sprzedawanych na kulki. Propozycje marki zachwycają wyśmienitym smakiem, zaskakującymi połączeniami struktur oraz bogactwem dodatków, bo Nestlé Schöller to więcej […]

Korzystaj z darmowego Internetu dzięki batonowi Lion

Promocja LION z darmowym Internetem

Należąca do Nestlé marka LION,  we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie. Działania marketingowe […]

Płatki śniadaniowe Nestlé Chocapic o smaku czekoladowo – orzechowym

Chocapic CHoco Orzechowy

Chocapic o smaku czekoladowo – orzechowym to absolutna nowość na polskim rynku, będąca propozycją na pyszne i pożywne śniadanie! NESTLÉ przygotowało unikalną propozycję na śniadanie. Nowe płatki NESTLÉ CHOCAPIC są urzeczywistnieniem marzeń dzieci o doskonałym smaku, jak również ich mam, o pełnowartościowym śniadaniu! Dlaczego? Nowy produkt łączy w sobie dwa uwielbiane przez dzieci smaki czekolady i orzechów, zawierając przy tym aż 9 ważnych witamin i składników mineralnych, takich jak wapń i witamina D, które są […]

Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę!

Nescafe Gold billboard

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD […]

Winiary Pomysł na… pyszne i szybkie desery świata

Desery to nieodzowny element rodzinnych obiadów, towarzyskich spotkań, dziecięcych imprez i pogaduszek w kobiecym gronie. Przygotowując desery, wyzwaniem jest nie tylko połączenie ze sobą oryginalnego smaku z szybkością przygotowania, ale przyprawienie go inspiracją deserów świata, tak, by końcowy efekt zwieńczyło pozytywne zaskoczenie. Na przeciw oczekiwaniom kulinarnym obieżyświatom, ale również tym, którzy cenią sobie szybkość i pewność efektu przygotowywania deserów na zimno wychodzą – WINIARY Pomysł na… w pięciu wyśmienitych odsłonach: Pomysł na… Panna Cotta o […]