Nestle

Felix Party MIX – nowe przekąski dla kocich smakoszy od Nestlé Purina

Felix Party MIX dla kota

Marka Felix to najszybciej rosnąca marka* wśród karmy dla kotów, a wizerunek czarno-białego, sprytnego kota zyskuje coraz większa sympatię miłośników tych zwierząt. Znając wysmakowane gusta kotów, do podstawowego repertuaru karm wprowadziliśmy na rynek nowość- kocie przekąski Felix Party MIX, które mogą być nie tylko smacznym urozmaiceniem diety kota, ale również inspiracja do wielu zabaw ze swoim ulubieńcem. Kategoria przekąsek dla kotów jest dość dynamiczna, a zainteresowanie tymi produktami wśród sympatyków kotów wzrasta. Przekąski dla kotów FELIX […]

Nescafé Dolce Gusto – nowy, designerski ekspres do kawy

Nescafe Dolce Gusto ekspres

Marka NESCAFÉ, doceniając kunszt artystów, chętnie angażuje ich do swoich projektów. W 2011 roku nawiązała współpracę ze znaną projektantką, Agathą Ruiz de la Prada. Owocem wspólnej pracy był niezwykle oryginalny ekspres Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo de la Prada. W tym roku, z okazji 75. urodzin marki NESCAFÉ, wprowadzony został na rynek kolejny unikatowy model ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto, zaprojektowany przez hiszpańską designerkę, Coral Hernandez Finol, związaną z firmą Custo Barcelona. Urządzenie kusi niebanalnym wzornictwem […]

Marka Kit Kat prezentuje nową kampanię i nowy format batona!

Kit Kat Chunky Xtra Break

KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”.  W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty. Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, […]

Lody MÖVENPICK wśród w serialu “Przyjaciółki”

Movenpick

Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki” emitowanym w stacji POLSAT. Serial o perypetiach współczesnych, młodych kobiet przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK – kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim.  Dodatkowo stałym elementem życia tytułowych bohaterek są spotkania w „babskim gronie”, podczas których nie ma między nimi tematów tabu. Tytułowe Przyjaciółki w zabawny sposób omawiają […]

Najlepsze chwile z Nescafé – już od 75 lat

Nescafe Gold Crema 200 g

W latach 50-tych XX wieku ludzie zaczęli żyć naprawdę szybko. Na parkiecie królował rock’n’roll, a wyobraźnię tłumów rozpalały takie gwiazdy jak Elvis Presley czy Marylin Monroe. Młodzież chętnie spotykała się, aby posłuchać ulubionej muzyki i bawić się do białego rana. Nikt nie chciał stracić ani chwili z tych niezwykłych wydarzeń! Był to także początek ery telewizji. Marka NESCAFÉ szybko zrozumiała siłę nowego medium i postanowiła połączyć ją z tym powszechnym pragnieniem wykorzystywania każdego momentu. Dlatego […]

Spróbuj nowej owsianki Nesvita i weź udział w loterii!

NESVITA Naturalnie na śniadanie wanilia

Należąca do Nestlé marka NESVITA przygotowała na nowy rok dwie niespodzianki dla konsumentów: nowy wariant owsianki NESVITA Naturalnie na śniadanie oraz loterię promocyjną pod hasłem „Postanowienia noworoczne”. Codziennie, od 11 stycznia do 01 marca 2013 r., do wygrania są nagrody pieniężne na spełnianie marzeń! Codziennie na miłośników pysznych owsianek NESVITA czeka nagroda w wysokości 500 zł, a co tydzień aż 5000 zł! Za taką gotówkę można spełnić wiele noworocznych życzeń! Zasady udziału w loterii są bardzo […]

Anna Przybylska po raz drugi w kampanii płatków śniadaniowych Nestlé

Nestlé wychodzi naprzeciw potrzebom mam, które pragną zaoferować swoim dzieciom więcej propozycji pożywnego śniadania. Badanie opinii wyrażanych przez mamy w czasie dyskusji w Internecie pokazało, że wiele z nich porusza temat cukru w diecie swoich dzieci*. Zwracają uwagę na ilość tego składnika w posiłkach i starają się go ograniczać. W Polsce, popularne głównie wśród dzieci i młodzieży płatki śniadaniowe Nestlé : Nesquik, Cini Minis, Chocapic, Cookie Crisp, Miodowy Cheerios zawierają 9 lub mniej gramów cukru i nie […]

RAPORT: Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego

Ulubiona czekolada - styczeń 2013

Ostatniego dnia stycznia 2013 roku zakończyliśmy naszą sondę “Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 17 grudnia 2012 r. do 31 stycznia 2013 r. W sondzie oddano 144 głosy. Liderem niemal od samego początku została czekolada Milka. Drugie miejsce w wynikach naszej sondy zajęła marka Wedel, a podium zamykają ex aequo Goplana oraz Lindt. Pełne zestawienie prezentujemy na poniższym wykresie:   […]

Wygraj błyszczyk w loterii Princessa!

Plakat PRINCESSA loteria

„Błyszczeć” – to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem. W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku – to aż 22 tygodnie –  odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna […]

Odkryj moc NESCAFÉ Espresso w luksusowej oprawie!

NESCAFE Espresso puszka

Czarne, intensywne, z delikatną, gęstą cremą – takie powinno być idealne espresso. I taka jest kawa NESCAFÉ Espresso. Teraz w nowym, eleganckim opakowaniu zachwyca prawdziwych kawoszy. NESCAFÉ Espresso to mocna, aromatyczna kawa ukryta pod idealną cremą, czyli naturalną kawową pianką, będącą nieodzownym atrybutem prawdziwego espresso. Stworzona jest w 100% z perfekcyjnie dobranych ziaren arabiki, które gwarantują wysoką jakość. NESCAFÉ Espresso to niepowtarzalny, intensywny smak i aromat wydobyty z każdego ziarna. To prawdziwa kwintesencja kawy, którą z pewnością docenią […]