Nestle

Tworzenie Wspólnej Wartości – nowy wymiar biznesu Nestlé w Polsce

Nestle

Nestlé Polska S.A. wydało pierwszy raport z realizacji strategii, polityk i dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu: „Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce. Raport 2008-2011”. W publikacji zaprezentowano dokonania wszystkich spółek firmy w Polsce: Nestlé Polska S.A., Nestlé Waters Polska S.A. i CPP Toruń Pacific Sp. z o.o. Raport zawiera również kluczowe elementy „Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce na lata 2011-2013.” Pełna treść dokumentu dostępna jest na www.nestle.pl. Tworzenie Wspólnej Wartości (Creating Shared Value, CSV) to globalna strategia zarządzania i rozwoju firmy Nestlé. Zgodnie z nią podstawą […]

Rozpocznij sezon grillowy z marką Winiary

Winiary pomysł na piersi kurczaka z grilla

Grono bliskich osób, pyszne jedzenie, doskonałe humory i piękna pogoda to przepis na udane przyjęcie przy grillu. Weekendowe grillowanie stało się już niemal nową,  tradycją Polaków. Marka WINIARY oferuje konsumentom produkty, które ułatwią przygotowania do wspólnego biesiadowania oraz sprawią, że wyjątkowy smak i aromat potraw pozostanie na długo w pamięci wszystkich gości. Nowości produktowe WINIARY POMYSŁ NA… z grilla, zimne sosy oraz Sosy sałatkowe Z Domowego Ogródka WINIARY idealnie wydobędą wspaniały smak przyrządzanych na ruszcie […]

Nestlé zabiera głos w sprawie “afery solnej”

Nestle

Na jednej ze stron internetowych firmy Nestlé możemy dziś przeczytać specjalne oświadczenie w sprawie tzw. “afery solnej”. W związku z pojawiającymi się w mediach i na portalach społecznościowych informacjami o wprowadzaniu do obrotu soli przemysłowej jako soli spożywczej firma Nestlé Polska S.A. pragnie poinformować, że do wytwarzania swoich produktów stosuje tylko i wyłącznie sól spożywczą, dostarczaną w oparciu o uzgodnione specyfikacje i tylko od dostawców zatwierdzonych i audytowanych przez przedstawicieli firmy Nestlé. Producent w oświadczeniu zapewnia, że jakość […]

Marka NESCAFÉ DOLCE GUSTO podjęła współpracę ze spółką Cursor

Nescafe Dolce Gusto

Należąca do firmy Nestlé marka NESCAFÉ DOLCE GUSTO powierzyła spółce Cursor, należącej do Grupy Outsourcing Experts, kompleksową obsługę sklepu internetowego www.dolce-gusto.pl. W ramach podjętej współpracy Cursor będzie realizował zamówienia konsumentów dokonujących zakupów w sklepie internetowym www.dolce-gusto.pl, który oferuje ekspresy, kawy i akcesoria marki NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Do zadań Cursora należy pełen zakres usług: od magazynowania produktów, przyjmowania zamówień internautów i ich kompletacji, po fiskalizację sprzedaży, monitoring płatności i bezpośrednią współpracę z firmą  dystrybuującą przesyłki. Infrastruktura dedykowana do […]

Przywitaj wiosnę Dniem bez Mięsa!

Sałatka z zielonego groszku i pomarańczy

Zostań jednodniowym wegetarianinem! Jest ku temu okazja – 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień bez Mięsa. Okazja idealna, bo nazajutrz pierwszy dzień wiosny, która na powrót wniesie do naszych kuchni świeże warzywa i owoce! Idea Międzynarodowego Dnia bez Mięsa (ang. Meatout Day) narodziła się w Ameryce w 1985 roku. Od początku inicjatywa miała na celu wskazywać na zalety wegetariańskiego stylu życia oraz istotną rolę warzyw, owoców i zbóż w naszej codziennej diecie. Obecnie w wielu stanach […]

Co George Clooney i członkowie Klubu Nespresso wożą w walizkach?

Nespresso sleeves volluto

Już 19 marca kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso. Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz pierwszy przeprowadziła w Polsce telewizyjną kampanię reklamową, która tej wiosny będzie miała swoją kolejną odsłonę. Najnowszy spot, zatytułowany „The Swap” (Zamiana) jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora, Georga Clooney’a, została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) […]

Jest konkurs – zaskocz Winiary swoim przepisem na deser!

Winiary pomysł na produkt panna cotta

Lubisz zaskakiwać bliskich pysznymi i oryginalnymi deserami? Nie ukrywaj swojego talentu i podziel się nim z innymi miłośnikami słodkości. Weź udział w konkursie z deserami WINIARY POMYSŁ NA… i zaskocz nas swoim przepisem. 12 marca 2012 r. ruszył konkurs, w którym będzie można wygrać atrakcyjne nagrody: robota kuchennego Kitchen Aid, ekspresy NESCAFÉ DOLCE GUSTO GENIO, silikonowe foremki i pyszne desery WINIARY POMYSŁ NA… .  Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odrobina wyobraźni i zamiłowanie do słodkich eksperymentów. […]

Firma Nestlé Polska rozszerzyła współpracę z Agencją JWT Warszawa

Nestle

Firma Nestlé Polska przekazała Agencji JWT Warszawa obsługę ATL dwóch kolejnych marek produktowych: PRINCESSA i LION. Dotychczasowo agencja JWT wspierała marki: KIT KAT i JOJO. W wyniku tego przekazania JWT Warszawa pracuje obecnie dla większości marek słodyczy należących do Nestlé Polska. Podjęliśmy współpracę z JWT, ponieważ to agencja posiadająca wieloletnie doświadczenie w kategorii słodyczy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przekazanie obsługi reklamowej kolejnych marek z naszego portfela do JWT to również krok w […]

WINIARY kuszą wyjątkowym deserem POMYSŁ NA… Panna Cotta

Winiary pomysł na produkt creme caramel

Na sklepowych półkach zadomowiła się prawdziwa gwiazda wśród deserów. Jest nią uwodzący niepowtarzalnym smakiem deser WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Ten wyjątkowy rarytas powstał z myślą o potrzebach osób, które szukają kreatywnych i niezawodnych rozwiązań kulinarnych. Panna cotta pochodzi z regionu Piemontu w północno-zachodnich Włoszech, po włosku oznacza „gotowaną śmietankę” i podawana jest tradycyjnie w formie babeczki polanej owocowym sosem. Z produktem WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym deser ten […]

Zaskocz bliską Ci osobę z marką WINIARY

Winiary Pomysł na soczystą karkówkę

Marzec to wyjątkowy miesiąc, w którym okazje do celebrowania mają zarówno kobiety, jak i mężczyźni. 8 marca przypada Dzień Kobiet, a zaledwie dwa dni później swoje święto mają mężczyźni. Obydwa dni wymagają niezwykłej oprawy, dlatego marka WINIARY chce zainspirować wszystkich, by zaskoczyli bliską osobę, przygotowując smaczne danie. Wszystkim poszukującym inspiracji z pomocą przyjdą produkty Pomysł na… marki WINIARY. Oczaruj wyjątkową kobietę lekkim i smacznym daniem Dzień Kobiet jest świętem powszechnie obchodzonym w Polsce. Kobiety w tym dniu […]