Kisiel instant pod marką Kaktus – trzy pyszne smaki dla wielbicieli kisieli

Kisiel KaktusRewolucja w Republice Kaktusa! Moc polewki dostępna jest również w dotychczas nieznanej postaci. Marka zaskakuje swoich fanów i przenosi kultowego Kaktusa w świat kisieli. Od zeszłego roku na półce można znaleźć kisiel instant Kaktus w trzech wariantach. Jego niespotykane dotychczas smaki oraz bardzo kolorowe opakowania wyróżniają produkt na półce. Bierz i zalewaj! Spróbuj każdego z nich!

Kisiel instant to propozycja od należącej do Nestlé marki Kaktus, która już zdążyła podbić serca młodzieży kultowymi lodami z polewką. Trzy warianty kisielu Kaktus nawiązują swoją kolorystyką do ruchu „rasta”, którego barwami są czerwony, zielony i żółty. Takie połączenie kolorów z niespotykanymi dotychczas smakami gwarantuje, iż kisiel Kaktus na pewno zyska rzeszę wielbicieli. Smaki, które znajdziemy na półce to: polewka z Kaktusa – wieloowocowy, truskawka z żurawiną oraz cytryna z limonką.

Dodatkową pyszną niespodzianką jest fakt, iż każdy z wariantów zawiera kawałki owoców, które doskonale komponują się z jego smakiem. Każdy wariant kisielu od marki Kaktus z pewnością przypadnie do gustu zarówno młodszym konsumentom jak również ich mamom, dzięki ciekawym smakom, kolorom oraz wyróżniającym opakowaniom.

Kisiel instant Kaktus to smaczna przekąska, którą możemy zjeść zawsze, kiedy mamy ochotę na coś pysznego i słodkiego. Jest łatwy i szybki w przygotowaniu, gdyż potrzebujemy tylko 175 ml gorącej wody i już mamy gotowy kisiel w naszym ulubionym smaku. To doskonała propozycja na zimową przekąskę!

W ramach kampanii telewizyjnej emitowane są dwa 15-sekundowe spoty. Działania reklamowe mają na celu przypomnienie konsumentom o produkcie, który został wprowadzony na rynek w zeszłym roku oraz podkreślenie, iż jest on ciekawą i smaczną propozycją przekąski w ciągu dnia.

Swoim zasięgiem kampania obejmuje stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne, m.in. Polsat, MTV, Viva, 4Fun. Aby wzmocnić komunikację, reklama pojawia się również w serwisie YouTube.pl. Kampania wystartowała 5 stycznia i potrwa kilka tygodni. Została przygotowana przez agencję Publicis Sp. z o. o., a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.

Sugerowana cena kisielu Kaktus ok. 1,45 zł. Informacji o cenach ww. produktów na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.

Nestlé Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.