Napoje gazowane

Napoje Pepsi oraz Mirinda w butelkach pochodzących w 100% z recyklingu

Pepsi i Mirinda 100% rPET

Pierwsze partie napojów Pepsi oraz Mirinda rozlewane do butelek wykonanych w 100% z przetworzonego plastiku (rPET) opuszczają polskie zakłady produkcyjne PepsiCo w Michrowie i Żninie. Napoje w nowych opakowaniach będą pojawiać się sukcesywnie na sklepowych półkach jeszcze w grudniu 2021 r. Tym samym Pepsi staje się pierwszą tak dużą marką napojów gazowanych na polskim rynku dostępną w plastikowych butelkach pochodzących wyłącznie z recyklingu. W ten sposób firma przyczynia się do realizacji założeń gospodarki obiegu zamkniętego, […]

Butelki Pepsi będą wykonane w 100% z rPET do końca 2021 roku

PepsiCo 100% rPET

Jeden z największych producentów żywności i napojów na świecie, firma PepsiCo, w samym tylko 2021 roku zainwestuje 3,6 mln USD oraz 8 mln USD w każdym kolejnym roku na pozyskanie przetworzonego plastiku (rPET), który umożliwi produkcję w Polsce wszystkich butelek napojów Pepsi oraz Mirinda z surowca zawierającego tworzywo w 100% pochodzące z recyklingu. To kolejny ważny krok do realizacji wizji świata PepsiCo, w którym plastik nigdy nie stanie się odpadem – w lecie 2020 roku […]

PepsiCo wybrało Polskę na lokalizację Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Europie

PepsiCo napoje

Nowoczesne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo zostało otwarte w miejscowości Suchy Las niedaleko Poznania. Strategia wiodącego producenta napojów gazowanych uwzględnia zapewnienie klientom handlowym dostęp do innowacyjnych i prostych w obsłudze urządzeń chłodniczych, które nie tylko będą gwarantowały odpowiednią temperaturę i ekspozycję produktów, lecz jednocześnie będą przyjazne dla środowiska. To właśnie w naszym kraju kierownictwo PepsiCo dostrzegło największy potencjał rozwijania najnowszych rozwiązań technicznych przy udziale wysokiej klasy polskich specjalistów i inżynierów. Odpowiednio schłodzone napoje, […]

Sparkles – Napój gazowany w puszce z nutą smaku, bez dodatku cukru

Sparkles Berries Dry

W kwietniu br. na rynku pojawił się Sparkles – nowa marka napojów w puszce od Żywiec Zdrój S.A.. To wyjątkowe połączenie jedynie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnego aromatu z owoców lub mięty. Jest to pierwszy na polskim rynku tego typu produkt w puszce, bez dodatku cukru1 oraz substancji słodzących. Sparkles dostępny jest już w sieci sklepów Żabka. Żywiec Zdrój S.A. wprowadza na rynek nową markę. Sparkles, napoje gazowane w puszkach z nutą smaku, […]

Kolekcja Pepsi Vintage 2018

Pepsi Vintage 2018

Legendarny smak Pepsi pasuje do każdej dekady i każdego pokolenia. Również w tym roku został wybrany przez 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia 2018 roku legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w […]

Dwa nowe smaki od Mirindy – Mandarynka oraz Czerwona pomarańcza

Mirinda dwa smaki

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży. Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki. W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi […]

Czerwona Oranżada Hellena FIT 1,25 l

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Oranżada Hellena rozbudowała linię napojów gazowanych FIT, wprowadzając na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Jest to trzeci produkt marki wzbogacony stewią – naturalnym słodzikiem. Trend prozdrowotny jest coraz silnej widoczny wśród konsumentów. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, marka Oranżada Hellena wprowadziła na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Dzięki dodatkowi stewii – słodzika pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszego niż cukier – napój […]

Coca-Cola Cherry Zero Cukru dostępna na polskim rynku

Coca-Cola Cherry Zero Cukru puszka

Coca-Cola, w ramach realizacji swojego europejskiego zobowiązania dotyczącego redukcji kaloryczności, wprowadziła na polski rynek kolejny produkt bez cukru. W polskich sklepach pojawiła się nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru – propozycja dla wszystkich fanów najbardziej znanej na świecie wiśniowej coli, pragnących cieszyć się jej smakiem bez kalorii i bez cukru. Coca-Cola Cherry Zero Cukru, która zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju opartą na recepturze z zawartością cukru, jest kolejnym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie […]

Paola Sandoval nowym Dyrektorem ds. Marketingu w Coca-Cola Poland Services

Paola Sandoval - Coca-Cola Poland

Paola Sandoval od listopada przejmie obowiązki Dyrektora ds. Marketingu Coca-Cola Poland Services, zastępując na tym stanowisku Mikołaja Ciasia. Sandoval będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfela firmy oraz za zarządzanie jej obszarami strategii biznesowej. Sandoval posiada kilkunastoletnie międzynarodowe doświadczenie w marketingu, które zdobyła pracując ostatnio dla GLI (Genomma Lab International), gdzie pełniła rolę szefa marketingu. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Coca-Cola w Meksyku i Tajlandii, a także w […]

Kampania promocyjna oranżady marki Hellena

Marka Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania będą promowały kultowy napój marki – Oranżadę, akcentując przywiązanie konsumentów do tego produktu. Kampania będzie trwała od 1 maja br. Tegoroczna odsłona kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie przypomina, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Obecna we wspomnieniach Polaków, kojarzy się z latami młodości, dlatego komunikacja została oparta na nostalgii. […]