Hellena

Colian przekaże 160 tysięcy produktów szpitalom zakaźnym

Colian Pomaga

Spółka Colian wesprze produktowo wszystkie szpitale przekształcone w zakaźne do walki z COVID-19 w naszym kraju. Producent przekaże dla lekarzy i pacjentów 160 tysięcy sztuk słodyczy i napojów niegazowanych. Spółka Colian zadeklarowała wysyłkę słodyczy i napojów do wszystkich szpitali przekształconych w zakaźne do walki z COVID-19 w naszym kraju. Do końca tygodnia, do lekarzy i pacjentów trafi łącznie prawie 160 tysięcy sztuk wafelków Grześki, batoników Goplana Break, ciastek Petit Beurre Jutrzenki, czekoladek od Goplany oraz napojów niegazowanych […]

Czerwona Oranżada Hellena FIT 1,25 l

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Oranżada Hellena rozbudowała linię napojów gazowanych FIT, wprowadzając na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Jest to trzeci produkt marki wzbogacony stewią – naturalnym słodzikiem. Trend prozdrowotny jest coraz silnej widoczny wśród konsumentów. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, marka Oranżada Hellena wprowadziła na rynek czerwoną Oranżadę Hellena FIT w rodzinnym formacie 1,25 l. Dzięki dodatkowi stewii – słodzika pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszego niż cukier – napój […]

Oranżada Hellena rozszerza portfolio impulsów

W sezonie 2016 marka Hellena powiększa asortyment napojów o trzy indeksy. Nowość to biała Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce, butelce szklanej i butelce PET. Produkty dostępne są na rynku w szerokiej dystrybucji. Oranżada Hellena kontynuuje strategię umacniania swojej pozycji rynkowej poprzez docieranie do nowych grup docelowych i emocjonalną komunikację opartą na pozytywnych wartościach – radości, zabawie i aktywności. Marka rozszerza ofertę o produkty impulsowe, idealne dla mobilnych, pełnych energii osób. To perfekcyjne połączenie kultowego […]

Oranżada Hellena rusza z konkursem konsumenckim

1 czerwca wystartował konkurs organizowany przez markę Oranżada Hellena. Zadanie dla uczestników polega na opisaniu powodów do dumy z bycia Polakiem. Nagrodą główną w konkursie jest dwuosobowa wycieczka na Kubę. Kreatywnie o patriotyzmie Już 1 czerwca – na dedykowanym serwisie www.oranzadanakubie.pl ruszył ogólnopolski konkurs Oranżady Hellena. Akcja promuje nowoczesny patriotyzm oraz wzmacnianie pozytywnych emocji wokół poczucia dumy narodowej. Uczestnicy mają przed sobą zadanie kreatywne – opisanie, z czego są dumni jako Polacy. Odpowiedzi powinny być […]

Oranżada Hellena na Euro 2016

Z okazji tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Oranżada Hellena przygotowała akcję pod hasłem „Polska biała czerwona”. Rodzima marka promuje wspólne kibicowanie przy orzeźwiającej Oranżadzie Hellena. Polska Biała Czerwona! Piłka nożna uważana jest za narodowy sport Polaków. Wywołuje ogromne emocje, integruje, łączy pokolenia i buduje pozytywne postawy w duchu nowoczesnego patriotyzmu. Dlatego to właśnie futbol idealnie pasuje do kultowej Oranżady Hellena, która promuje patriotyzm ekonomiczny i kreuje modę na dobre, polskie produkty. Przyłączając się do […]

Nowe owocowe smaki napojów niegazowanych Hellena

Napój niegazowany Hellena o smaku truskawka malina

Marka Hellena poszerza ofertę napojów niegazowanych o dwa nowe smaki: Mango, ananas i pomarańcza oraz Truskawka i malina. Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie zawierają konserwantów. Marka odświeżyła opakowania całej linii napojów niegazowanych, która zyskała nazwę Hellena Aseptic bez konserwantów, komunikującą wysoką jakość produktów. Nowe napoje są już dostępne w sprzedaży. Napoje niegazowane Hellena to owocowa paleta ulubionych smaków Polaków. Teraz dołączyły do niej dwie nowe kompozycje: […]

Kampania promocyjna oranżady marki Hellena

Marka Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania będą promowały kultowy napój marki – Oranżadę, akcentując przywiązanie konsumentów do tego produktu. Kampania będzie trwała od 1 maja br. Tegoroczna odsłona kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie przypomina, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Obecna we wspomnieniach Polaków, kojarzy się z latami młodości, dlatego komunikacja została oparta na nostalgii. […]

Finał promocji konsumenckiej Oranżady Hellena

Jak zdobyć modnego Fiata 500L? Kreatywnością! Przekonał się o tym zwycięzca konkursu na najlepszy scenariusz skeczu o Oranżadzie Hellena z udziałem kabaretu Ani Mru Mru – Robert z Puław, który wziął udział w promocji konsumenckiej Oranżady Hellena – Cudze chwalicie, swego nie znacie i zdobył główną nagrodę – Fiata 500L oraz zaproszenie na plan zdjęciowy w charakterze reżysera spotu. Najlepszy scenariusz wybrali bohaterowie tegorocznej kampanii promocyjnej Oranżady Hellena – członkowie kabaretu Ani Mru Mru. Marka […]

Napój marki Hellena o smaku grejpfruta

Hellena grejpfrut rubinowy

Hellena poszerzyła ofertę napojów niegazowanych o nowy, orzeźwiający smak – grejpfrut rubinowy. Podobnie jak cała linia napojów niegazowanych, jest produkowany na linii aseptycznej, dzięki czemu nie zawiera konserwantów oraz charakteryzuje się świeżym i naturalnym smakiem. Nowy napój jest już dostępny w sprzedaży. Grejpfrut rubinowy wzbogacił najszerszą na rynku ofertę napojów niegazowanych, pełną owocowych propozycji, takich jak: gruszka, jabłko, winogrono, pomarańcza, wiśnia, jabłko & mięta, czarna porzeczka, herbata śliwkowa oraz brzoskwinia & morela. Grejpfrut rubinowy to […]

Cudze chwalicie, swego nie znacie! – kampania reklamowa Oranżady Hellena

Kampania Hellena

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Oranżady Hellena, pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania mają na celu promocję kultowego napoju marki Hellena oraz aktywne włączenie konsumentów w udział w poszczególnych etapach kampanii. W ramach akcji zaplanowano działania promocyjne w radiu, internecie (w tym w mediach społecznościowych i na dedykowanym kanale na YouTube), w miejscach sprzedaży oraz kampanię outdoorową. Wybrane kanały komunikacji pozwalają dotrzeć do wszystkich grup docelowych marki. Poprzez wykorzystanie synergii […]