Grupa Eurocash

Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową Równi w Biznesie

Grupa Eurocash siedziba

Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych i partnerskich, czyli aż ¼ wszystkich sklepów spożywczych w Polsce1. Utworzenie grupy zakupowej to odpowiedź Eurocash i innych uczestników Grupy na oczekiwania konsumentów co do wysokiej jakości produktów i rozsądnej ceny, a także trwającą od wielu miesięcy wojnę cenową i rosnącą pozycję rynkową dyskontów. Grupa Eurocash od […]

Sieć Duży Ben otwiera 300. sklep i podsumowuje udany rok

300. sklep sieci Duży Ben

Sieć marketów alkoholowych Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, otworzyła trzysetny sklep. To kolejny kamień milowy w rozwoju konceptu. W 2022 roku do sieci dołączyło ponad 100 nowych sklepów. Trzysetny sklep Dużego Bena powstał we Wrocławiu, przy ulicy Wojanowskiej. To jednocześnie 40. sklep marki w tym mieście. Nowe otwarcia są konsekwencją realizacji ambitnej strategii ekspansji, dzięki której sieć jest już dostępna w 120 miastach i 11 województwach oraz ma ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju. Duży […]

Delikatesy Centrum w świeżym koncepcie ReFresh

Delikatesy Centrum ReFresh

Delikatesy Centrum otworzyły we Wrocławiu nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh. Nowe Delikatesy Centrum to koncept kompaktowego supermarketu z rozszerzoną strefą produktów świeżych, w tym z selekcją dań gorących, przygotowywanych codziennie w sklepie. Projekt ReFresh to zmodernizowany i powiększony koncept uniwersalnego supermarketu sieci Delikatesy Centrum. Sklep został zaprojektowany tak, by na relatywnie niewielkiej powierzchni sprzedażowej (ok. 400 m2) wzmocnić realizację misji codziennych zakupów, łącząc ją z wybranymi funkcjami convenience i stock up (czyli […]

Ogólnopolska sieć sklepów Groszek z nowym logotypem

Sklep Groszek

Groszek – jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych, organizowana przez Grupę Eurocash – obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. Sieć, licząca już ponad 1920 placówek, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji. To kolejna z sieci organizowanych przez naszą Grupę, która w ostatnim czasie zmienia logotyp i wprowadza […]