Branża słodyczy

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Kultowe Michałki od ZPC Bałtyk wracają do sklepów

Zakłady Przemysłu Cukierniczego “Bałtyk” powracają do produkcji kultowych cukierków „Michałki Bałtyk”. Będą wytwarzane według tej samej co przed laty, receptury. Już wkrótce będziemy mogli kupić je w sklepach. „Michałki Bałtyk” to połączenie czekolady, orzechów arachidowych i kakaowo-mlecznego nadzienia. Na zewnątrz cukierek oblany jest czekoladą,  wytwarzaną w „Bałtyku” według własnego przepisu. Nadzienie charakteryzuje się dużą zawartością kakao i orzechów arachidowych. Nie ma w nim aromatów, barwników i konserwantów oraz tłuszczów utwardzonych. Powstaje według tej samej, co […]

Rynek słodyczy w 2015 roku – podsumowanie okiem eksperta

Sytuacja na polskim rynku słodyczy jest stabilna. Po okresie letnich upałów, które były dla niego stosunkowo niekorzystnym czasem, w listopadzie nastąpiły tradycyjne wzrosty sprzedaży. Jakie zmiany szykują się w tym sektorze? Planuje i podsumowuje marketing manager Aleksandra Kucała w I.D.C. Polonia S.A. Jakie trendy są widoczne na polskim rynku słodyczy? Istotne znaczenie mają zmiany w świadomości konsumentów. Nie rezygnują oni z jedzenia słodyczy, ale coraz chętniej sięgają po nie w formie przekąski. Powoduje to rosnące […]

Cukierki w kształcie butelki od firmy Argo

Targi Anuga w Kolonii z każdą kolejną odsłoną przyciągają coraz większą rzeszę wystawców, ale i odwiedzających. To dobra okazja, aby akcentować walory oferowanych produktów oraz zaprezentować nowości. Właśnie podczas targów, polska firma Argo zaprezentowała po raz pierwszy nowe wyroby, wśród których były m.in. cukierki w kształcie butelki o smaku Coli oraz Lemoniady. W tym roku na targach Anuga swoją premierę miały cukierki z nadzieniem firmy Argo: Sweet & Sour,  Fresh Drop’s, Lemonade Drop’s i Cola […]

Rozmowa z Agnieszką Prusaczyk, Specjalistą ds. PR w firmie Bahlsen Polska

Kontynuując cykl wywiadów, po raz kolejny zajrzeliśmy do firmy Bahlsen. Tym razem na nasze pytania odpowiada Pani Agnieszka Prusaczyk, Specjalista ds. PR w firmie Bahlsen Polska. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Marka HIT to jedna z najpopularniejszych marek ciastek wśród polskich konsumentów. Myśląc o markizach, konsument przeważnie kojarzy je właśnie z HITami. Skąd Pani zdaniem wziął się fenomen tej marki? Sukces marki HIT to wypadkowa doskonałego produktu, bardzo dobrej relacji ilości ciastek do ceny, unikalnego […]

Caramel Brownie oraz White Choco Delight na stałe w ofercie marki HIT

Dwa  smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT  jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]

Celebruj ulotne chwile letniego szczęścia z Raffaello

Raffaello

Kwiat hibiskusa, nieodzowny symbol Raffaello, przywodzi na myśl ulotne piękno. Nadchodzące lato obfitować będzie w wiele pięknych chwil, którymi warto nacieszyć się we dwoje. Wyjazd z przyjaciółką, romantyczny spacer wieczorową porą czy weekend z siostrą – Raffaello zachęca do dzielenia się najpiękniejszymi chwilami lata z bliską osobą. Unikalny smak Raffaello towarzyszy wyjątkowym momentom na całym świecie od wielu lat. Kokosowy smakołyk powstaje według specjalnej receptury łączącej aksamitny krem otulający migdałowe serce praliny, z chrupiącym wafelkiem […]

Hit – nowa odsłona najbardziej imprezowych ciastek

Firma Bahlsen, właściciel marki ciastek Hit, wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów. Odświeżona identyfikacja wizualna sprawia, że nowe opakowania są zdecydowanie bardziej nowoczesne i dynamiczne, a dzięki zwiększonej ilości charakterystycznego dla marki czerwonego koloru jeszcze bardziej zauważalne na półce. Zmianom wizualnym zostało poddane logo marki, które bardziej niż dotychczas przyciąga uwagę. Jest większe, intensywnie czekoladowe i niezmiennie bardzo apetyczne. Dodatkowo, odświeżona prezentacja produktów oraz dodatków smakowych została wsparta delikatnymi ilustracjami, które podkreślają warianty smakowe, ale również kojarzą się z dobra zabawą […]

„Pszczółka” debiutuje czekoladkami Magic Kiss

Czekoladki Magic Kiss

Już nie tylko karmelki, ale od maja tego roku również praliny czekoladowe oferuje swoim klientom Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina. Do sklepów trafiły właśnie czekoladki nadziewane Magic Kiss w czterech oryginalnych smakach: Kokos, Adwocat, Choco i Latte. Postanowiliśmy rozszerzyć dotychczasową ofertę o praliny czekoladowe. Debiutujemy czekoladkami Magic Kiss, które mają wielką szansę podbić serca klientów oryginalną recepturą i zróżnicowanymi smakami. – powiedział Marek Spuz vel Szpos, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Czekoladki […]

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel – “Lubię to”

Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów. “Lubię to” – to główne hasło kampanii i wyprodukowanych w jej ramach spotów reklamowych pt. „Maria” i „Filip”. Widzowie zobaczą w nich dwójkę młodych ludzi: otwartych, nowoczesnych, chętnie sięgających po nowości. Opowiedzą w nich o rzeczach, które sprawiają im przyjemność, a jedną z nich będą […]