Atlanta Poland

O rynku bakalii w czasie koronawirusa opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland

Piotr Bieliński - Prezes marki Bakal

O rynku bakalii i marce Bakal opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak pandemia związana z koronawirusem wpływa na branżę bakalii i przekąsek? Sytuacja spowodowana pandemią zaskoczyła wszystkich i wpłynęła na zmianę dotychczasowych nawyków zakupowych. Konsument rzadziej dokonuje zakupów, jednakże wartość jego koszyka jest wyższa. W przypadku bakalii, zauważyliśmy zdecydowanie mniejsze zainteresowanie konsumentów produktami sprzedawanych luzem. Sprzedaż produktów konfekcjonowanych natomiast wykazuje lekko wzrostowy trend. Konsumenci nadal wybierają standardowe […]

Bakal Vintage – nowa linia przekąsek od Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., wprowadza na polski rynek spożywczy nową linię produktów Bakal Vintage. To prażone przekąski w nowej, wyróżniającej się szacie graficznej. Produkty prażone solone cieszą  się  coraz większą popularnością. Są mniej kaloryczne niż przekąski smażone i nie posiadają dodatku tłuszczu. Przekąski Bakal Vintage dodatkowo są źródłem  witamin (witaminy z grupy B, witamina E) oraz składników mineralnych (potas, fosfor, magnez, żelazo, wapń). Charakteryzują się również wysoką zawartością błonnika. – mówi […]

Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe pieczywo

Chleb Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje na polskim rynku spożywczym zdrowy zamiennik pieczywa – Mix Ziaren Do Wypieku Chleba Pełnoziarnistego Bez Mąki. To gotowa mieszanka pełnowartościowych ziaren. Do opakowania producent dołącza odpowiednią foremkę do pieczenia. W 2016 roku produkt 4 ZIARNA otrzymał Certyfikat Dobry Produkt, nadany przez Portal Spożywczy, w kategorii „Produkt innowacyjny”. Rosnący trend zdrowej żywności zdecydowanie zmienia oczekiwania polskich konsumentów i sprawia, że coraz częściej sięgają oni po zdrowe pieczywo. To […]

Zdrowe, szybkie i pożywne śniadanie – nowość od Bakal

Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje nowy produkt śniadaniowy. To mix bakalii w trzech rodzajach: So Yummy, So Tasty, So Nicee. W połączeniu z lekkim jogurtem naturalnym lub jako dodatek do ulubionych płatków stanowi zdrowe i pełnowartościowe śniadanie. Aktualnie produkt dostępny jest w sieci Biedronka. Rosnąca świadomość ludzi na temat racjonalnego żywienia zwiększa zapotrzebowanie wśród konsumentów na naturalne produkty. Mix Bakalii Śniadaniowy Bakal to kolejna odpowiedź marki na stale rosnący trend zdrowej […]

Nowe przekąski na rynku – Batony Bakal Sport

Firma Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal, wprowadziła na polski rynek spożywczy Naturalne Batony Bakal Sport. To zdrowe przekąski w trzech rodzajach: Protein Natural Bar, Magnez Natural Bar oraz Energy Natural Bar. Ich popularność stale rośnie. W sprzedaży dostępne są obecnie w sieciach: Żabka, Freshmarket, Mila, POLOmarket, oraz w wybranych sklepach ELeclerc. Batony Bakal Sport to odpowiedź na stale rosnący trend zdrowej żywności w Polsce. Skierowane są do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i […]