Arkadiusz Drążek

Trendy i prognozy dla rynku słodyczy. Czego może spodziewać się branża w 2021 roku?

Rok 2020 zapowiadał się optymistycznie dla rynku słodyczy. Niestety wybuch pandemii i spowodowane nią ograniczenia w eksporcie oraz życiu społecznym przełożyły się na spadek przychodów producentów słodkości. W nadchodzącym roku sytuacja ma się jednak poprawić – jak podają prognozy, sprzedaż wyrobów cukierniczych będzie wyższa niż przed pandemią. Z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy produkujące słodycze oraz jakie trendy będą kształtować ich oferty w przyszłym sezonie? O tym, co czeka rynek słodyczy w 2021 roku […]

ZPC Brześć: W 2020 roku rynek słodyczy czeka stabilny wzrost

Arkadiusz Drążek - ZPC Brześć

Polski rynek słodyczy ma się dobrze – w okresie od sierpnia 2018 do lipca 2019 jego wartość wyniosła ponad 12,69 mld złotych[1]. W 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać: dobra koniunktura, rozwój eksportu oraz różnicowanie się asortymentów produktów. Producenci słodyczy będą musieli zmierzyć się w nadchodzących miesiącach z nowymi trendami i wahaniami cen surowców oraz przygotować się na możliwe zmiany w prawie. O tym, jak zmieni się rynek słodyczy w 2020 roku oraz w […]

Słodycze Brześcia jeszcze bardziej naturalne. Firma zmieni składy swoich flagowych produktów

Słomka ptysiowa ZPC Brześć

ZPC Brześć, rodzinny producent słodyczy i przekąsek, zapowiada zmiany w składzie swoich flagowych produktów z ciasta ptysiowego. Firma – odpowiadając na trendy rynkowe oraz oczekiwania klientów – wyeliminuje z receptury słomki oraz groszku ptysiowego składniki, które mogą budzić wątpliwości konsumentów, stawiając na prosty, naturalny skład. Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego koncentruje się na produkcji tradycyjnych wyrobów cukierniczych, opartych na domowych recepturach. Flagowe produkty marki Brześć z ciasta ptysiowego mają krótkie, proste składy i pozbawione są konserwantów. […]

Słomka ptysiowa Brześć ponownie w sieci Biedronka

ZPC Brześć

Od 28 grudnia w sieci sklepów Biedronka, na terenie całej Polski, pojawi się słomka ptysiowa marki Brześć. Kolejna akcja in-out, realizowana przez producenta wyrobów cukierniczych we współpracy z popularną siecią handlową, to element konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju kanałów sprzedażowych, zwłaszcza w obszarze „private labels”. Wyroby Brześcia od dłuższego czasu regularnie pojawiają się nie tylko w Biedronce, ale również w takich sieciach jak Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan. Firma wprowadza swoje wyroby na półki sklepowe zarówno […]

Słomka ptysiowa marki Brześć w sieci Biedronka

Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów. Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko […]

Słomka ptysiowa Brześcia w sklepach Dino

Słomka ptysiowa z cukrem 125g

Firma Brześć nawiązała współpracę z siecią marketów Dino, w ramach której na sklepowych półkach pojawi się flagowy produkt zakładu z Brześcia Kujawskiego – słomka ptysiowa. Krucha słomka jest sztandarowym wyrobem firmy i będzie sprzedawana w marce Brześć (w opakowaniach o wadze 125g.). Obie strony umowy nie ukrywają, że w przyszłości planują poszerzyć współpracę o sprzedaż kolejnych produktów. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna sieć marketów, w której konsumenci będą mogli nabyć produkt, będący wizytówką naszej firmy. […]