Słodycze Brześcia jeszcze bardziej naturalne. Firma zmieni składy swoich flagowych produktów

Słomka ptysiowa ZPC BrześćZPC Brześć, rodzinny producent słodyczy i przekąsek, zapowiada zmiany w składzie swoich flagowych produktów z ciasta ptysiowego. Firma – odpowiadając na trendy rynkowe oraz oczekiwania klientów – wyeliminuje z receptury słomki oraz groszku ptysiowego składniki, które mogą budzić wątpliwości konsumentów, stawiając na prosty, naturalny skład.

Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego koncentruje się na produkcji tradycyjnych wyrobów cukierniczych, opartych na domowych recepturach. Flagowe produkty marki Brześć z ciasta ptysiowego mają krótkie, proste składy i pozbawione są konserwantów. Firma idzie jednak o krok dalej i zapowiada modyfikację receptury wszystkich trzech wariantów słomek ptysiowych (słomka ptysiowa z cukrem, z nasionami oraz z cynamonem) oraz groszku ptysiowego, rezygnując ze zbędnych bądź budzących wątpliwości składników. Ze składu wspomnianych produktów zostanie wyeliminowany olej palmowy oraz substancje spulchniające.

Pierwszym produktem, który jeszcze w tym roku pojawi się na rynku w nowej odsłonie będzie wizytówka firmy, czyli słomka ptysiowa z cukrem. Jej skład będzie ograniczał się jedynie do jaj, mąki, oleju rzepakowego, cukru oraz soli.

Jako producent słodyczy musimy reagować na zmieniające się trendy rynkowe, dostosowując swoje wyroby do preferencji coraz bardziej wymagających konsumentów. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie budować naszą przewagę konkurencyjną. Jednocześnie, bierzemy pod uwagę wspólną odpowiedzialność za ochronę środowiska. Stąd decyzja o stopniowej eliminacji oleju palmowego z naszych produktów.

– mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

Słodycze i przekąski marki Brześć są dostępne w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak: Biedronka, Tesco, Lewiatan, Dino czy POLOmarket, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych ihurtowniach spożywczych na terenie całego kraju. Wyroby firmy Brześć z ciasta ptysiowego trafiają ponadto na kilka kontynentów. W ostatnim czasie firma rozwija współpracę eksportową m.in. z krajami Bliskiego Wschodu oraz w Azji Południowo-Wschodniej.

Więcej informacji na temat firmy oraz jej produktów można znaleźć na stronie www.brzesc.pl

ZPC Brześć

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Arkadiusz Drążek, Brześć, Producent słodyczy, Przekąski, Słodycze, Słomka, Słomka ptysiowa
Milka darkmilk Almond
Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada...

Zamknij