Sieci handlowe

Drugi SPAR w Rybniku

SPAR Rybnik

Sieć SPAR nie zwalnia tempa, dnia 17 czerwca uruchomiła drugą placówkę w Rybniku. Sklep o powierzchni 340m² otwarto w formacie SPAR. Sklep SPAR w Rybniku znajduje się na osiedlu, wcześniej w tym miejscu Franczyzobiorca SPAR prowadził swój własny sklep spożywczy, jednak zdecydował się przekształcić go w placówkę sieci.  Sklep jest dobrze przygotowany pod względem handlowym i odpowiada oczekiwaniom klienta osiedlowego. Wyróżnia się szeroką ofertą produktów oraz jakością i świeżością na stoisku mięsnym i warzywno-owocowym, ponadto […]

Drugi SPAR w Zawierciu

SPAR Zawiercie

Dnia 29 maja br. nastąpiło otwarcie drugiego sklepu SPAR w Zawierciu. Placówka położona przy ul. Powstańców Śląskich 9 została uruchomiona w formacie SPAR, zajmuje powierzchnię ponad 200m² i posiada trzy stanowiska kasowe. Otwarcie SPAR tradycyjnie było połączone z degustacjami produktów dostępnych w ofercie placówki. Właściciele sklepu przygotowali również sporo niespodzianek i drobnych upominków dla wszystkich klientów. Mimo, że jesteśmy drugą placówką SPAR w Zawierciu w dniu otwarcia spotkaliśmy się z dużą frekwencją i zainteresowaniem ze […]

Produkty Brześcia w sklepach Biedronki

ZPC Brześć

Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu. Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 1956 sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości. […]

Abpol Company Polska S.A. wprowadza produkty do Saloników Prasowych Kolporter

Abpol

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]

Marka “Lubię” przekonuje producentów

Dostawcy produktów marki ”Lubię” widzą ogromny potencjał drzemiący  w tym projekcie. Dlatego coraz więcej firm zainteresowanych jest współpracą z GH PL Plus. Producenci produktów markowych otrzymują natomiast szansę współpracy ze aliansem zintegrowanych Partnerów. Aliansem który wolumenowo stanowi siłę porównywalną z zagranicznymi sieciami. Ta nowa dla nich sytuacja, w której polskie firmy stają się równorzędnym graczem, jest dla nich wyzwaniem. Pierwsze nowe kontrakty z naszym nowym aliansem, natchnęły nas optymizmem, że większość producentów odnajdzie w tym […]

Sklep SPAR w Tomaszowie Lubelskim

SPAR Tomaszów Lubelski

W minioną sobotę, 10 maja sieć SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 150 m² i formacie SPAR otwarto w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Kościuszki 39. Sklep znajduje się w budynku zlokalizowanym w pobliżu osiedli mieszkaniowych, taka lokalizacja spowodowała duże zainteresowanie ofertą placówki, zwłaszcza w dniu otwarcia. Można powiedzieć, że SPAR w Tomaszowie miał mocne wejście. W dniu otwarcia odwiedziło nas naprawdę dużo klientów, a niektórzy przychodzili nawet po kilka razy, mimo że czas oczekiwania w […]

Sklep sieci SPAR w Samborcu

Dnia 5 kwietnia br. sieć polskich sklepów spożywczych SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 237m² i formacie SPAR otwarto w miejscowości Samborzec. Mimo, że Samborzec to niewielka miejscowość położona w powiecie sandomierskim, w województwie świętokrzyskim, oferta sklepu SPAR nie różni się niczym od placówek SPAR zlokalizowanych w większych miastach. Placówka w Samborcu to nowoczesny obiekt, zaaranżowany specjalnie z myślą o wygodzie klientów, dopasowany do ich potrzeb i pozwalający na komfortowe zakupy. W ofercie sklepu […]

Klienci Biedronki będą testować nowe produkty

Biedronka - Testujemy

7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka. Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje […]

Sklep sieci Trafika po raz 51

Sklep Trafika

Otwarta w tym miesiącu w Sompolnie Trafika – Użyj Sobie to 51. sklep sieci Trafika, rozwijanej od 16 lat przez rodzinną firmę Tabak Grupa Sp. z o.o.  z Kalisza. Kolejne placówki uruchamiane będą w najbliższych miesiącach. Handlem papierosami zajmujemy się od 25 lat. Wykorzystując zdobyte doświadczenie szesnaście lat temu zaczęliśmy tworzyć sieć Trafika – Polski Kiosk. Oferują one klientom między innymi papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria.  Pierwsze powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, […]

Czerwona Torebka zwiększa przychody

Czerwona Torebka

W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Czerwona Torebka przekroczyły 210 mln zł w porównaniu do 75,8 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Oznacza to wzrost o 135 mln zł, czyli o 178%. Taki wynik to z jednej strony skutek wzrostu przychodów z tytułu sprzedaży powierzchni handlowych, będących w okresie sprawozdawczym podstawą głównego segmentu działalności Grupy, z drugiej zaś strony pojawienia się wpływów z nowego segmentu działalności Grupy, jakim jest handel. Ze względu […]