Sieci handlowe

Biedronka wprowadza usługę „Płać kartą i wypłacaj”

Biedronka z usługą "Płać i wypłacaj"

Usługa „Płać kartą i wypłacaj” z kartą Mastercard® pozwala na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć Biedronka uruchamia ją właśnie w 2 tysiącach swoich placówek na terenie całego kraju. Będzie można z niej korzystać także zbliżeniowo. W grudniu 2022 r. w wybranych sklepach Biedronki prowadzony był pilotaż tego programu. Jego wyniki, a także zainteresowanie klientów sieci tą usługą spowodowało, że od 20 marca będzie ona dostępna w znacznie większej liczbie placówek. Jak skorzystać z […]

Sieć Dino rośnie w siłę, 2022 rok z rekordem

Dino Polska

Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów. Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu. Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r. Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce […]

Nowa spółka Chorten Południe. W jej skład wchodzą dawne sklepy SPAR

Kraków Dożynkowa - Chorten Market

Nową spółką regionalną związana z Polską Grupą Sklepów Spożywczych jest Chorten Południe. To inicjatywa samych kupców, związanych wcześniej z siecią SPAR. 10 stycznia do życia powołana została spółka Chorten Południe, która organizacyjnie będzie opowiadać za sklepy w województwach małopolskim, podkarpackim, śląskim i opolskim. Nowa struktura została utworzona przez właścicieli, którzy wyszli z sieci SPAR. Łącznie do Grupy Chorten przystąpiło blisko 50 takich lokalizacji, głównie na południu kraju, ale także m.in. w województwie łódzkim czy dolnośląskim. […]

30 lat działalności holenderskiej sieci sklepów Action

30 lat Action Polska

Międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych Action rozpoczęła swoją działalność 30 lat temu w Holandii, otwierając swój pierwszy sklep w miejscowości Enkhuizen. Był to początek niesamowitej podróży, która trwa już trzy dekady. Obecnie, Action zatrudnia ponad 65 000 osób w 10 krajach. Jest to najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie, oferujący stale zmieniający się asortyment około 6000 produktów, ponad 12 milionom klientów tygodniowo, w ponad 2133 sklepach stacjonarnych i kolejnym 8 milionom konsumentów kupujących online. Wyjątkowa […]

Sieć Duży Ben otwiera 300. sklep i podsumowuje udany rok

300. sklep sieci Duży Ben

Sieć marketów alkoholowych Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, otworzyła trzysetny sklep. To kolejny kamień milowy w rozwoju konceptu. W 2022 roku do sieci dołączyło ponad 100 nowych sklepów. Trzysetny sklep Dużego Bena powstał we Wrocławiu, przy ulicy Wojanowskiej. To jednocześnie 40. sklep marki w tym mieście. Nowe otwarcia są konsekwencją realizacji ambitnej strategii ekspansji, dzięki której sieć jest już dostępna w 120 miastach i 11 województwach oraz ma ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju. Duży […]

Lidl Polska: jubileuszowy 2022 rok upłynął pod znakiem nowych wyzwań

Lidl Polska

Kończy się ważny, bo jubileuszowy rok dla firmy Lidl Polska. Sieć w ciągu ostatnich miesięcy nie przestała się rozwijać i w związku z kolejnymi otwarciami, zatrudniła w Polsce ponad 1000 nowych pracowników, którzy od przyszłego roku będą zarabiali więcej. Jednocześnie firma stale poszukiwała ekologicznych rozwiązań oraz podnosiła atrakcyjność swojej oferty, obniżając ceny i chroniąc polskie rodziny przed inflacją. W pędzie codziennych zadań, firma nie zapomniała również o wsparciu obywateli Ukrainy i innych potrzebujących. Rok 2022 […]

Stokrotka ma już 900 sklepów!

900 sklep Stokrotka

15 grudnia br. w Gdańsku przy al. Jana Pawła II 9 otwarty został nowy supermarket Stokrotki. To 900. sklep należący do sieci. Firma konsekwentnie i dynamicznie zwiększa liczbę swoich placówek w całej Polsce, uruchamiając w tym tygodniu 15 nowych Stokrotek. Szybko się rozwijamy i kontynuujemy plany w zakresie ekspansji, co daje nam dużo satysfakcji. Od kilku lat powiększamy sieć o około 100 sklepów rocznie, dzięki czemu umacniamy naszą pozycję w branży. Utrzymywanie w ostatnim czasie […]

Biedronka Week, czyli okazja goni okazję

Black Week w Biedronce

Biedronka, w związku z tygodniem listopadowych wyprzedaży, postanowiła rozbić bank z okazjami i zaoferować klientom dziesiątki produktów w wyjątkowo niskich cenach. Od pomarańczy przez słodycze na ubraniach i dodatkach niezbędnych w zimie kończąc. Biedronka jako pierwsza rozpoczęła Black Week już tydzień temu, oferując klientom sklepu online Biedronka Home dziesiątki produktów elektronicznych, gospodarstwa domowego i tekstylnych w wyjątkowo niskich cenach, ale teraz idzie za ciosem. W tym tygodniu każdy klient sklepów stacjonarnych sieci w całym kraju […]

Gotówka na zakupy i wycieczki do wygrania w loterii sklepów Chorten

Loteria Chorten 2022 sklep

Od 4 listopada aż do 15 tycznia 2023 roku klienci robiąc zakupy w sklepach z logo Grupy Chorten mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Wystartowała loteria konsumencka z 37 markami. To już kolejna akcja skierowana do klientów kupujących w sklepach z drzewkiem dębu, w której paragony są przepustką do wygranej. Zasady są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł na jednym paragonie, w tym powinien się na nim znaleźć co najmniej jeden produkt marki biorącej […]

Żabka wprowadza Kawonament – czyli miesięczna subskrypcja na kawę

Subskrypcja na kawę w Żabce

Największa w Polsce sieć małych sklepów znów zaskakuje. Tym razem Żabka postanowiła wprowadzić „Kawonament” – czyli miesięczny abonament na kawę. Już za 49,99 zł miesięcznie każdy subskrybent „Kawonamentu” w Żabce, otrzyma 1 dowolną kawę dziennie już od 1,61 zł. Jest to okazja do sporej oszczędności dla kupujących kawę na wynos. Abonament na kawę w Żabce Aby skorzystać z subskrypcji na kawę, należy być użytkownikiem Żappki, czyli aplikacji mobilnej sklepu Żabka. Sprawdź dostępne plany w Żappce […]