Rynek produktów

Truskawkowy Mix do śmietany Delecta

Delecta rozszerza portfolio przypraw do ciast i deserów o nową propozycję – Mix do śmietany o smaku truskawkowym – jedyny na rynku produkt, zapewniający sztywną konsystencję ubijanej śmietany oraz nadający jej smak i kolor truskawkowy. Oferta z wysokim potencjałem sprzedażowym nie tylko w sezonie owocowym. Lato sprzyja konsumpcji lekkich deserów i ciast  z owocami i bitą śmietaną. Mix do śmietany o smaku truskawkowym dodany do 250 ml ubijanej kremówki sprawia, że śmietanka zachowuje sztywną konsystencję, nie […]

Polacy jedzą coraz więcej lodów. Które będą hitem w tym sezonie?

Ubiegły sezon na lody w Polsce był bardzo udany dzięki upalnym wakacjom. W 2015 roku firma Nestlé – producent  97 rodzajów lodów, odnotowała wzrost sprzedaży w tym segmencie o 23% w porównaniu do analogicznego okresu z 2014 roku. Bezkonkurencyjnym hitem były lody KAKTUS. W tym roku KAKTUSy pojawią się w nowej odsłonie z wyjątkowo długą polewką. Na lodożerców czeka też wiele innych nowości. Które propozycje staną się hitem sezony 2016? Podczas ubiegłorocznego lata Polacy chętnie […]

Lody bez laktozy marki Anita. Idealne dla osób z nietolerancją pokarmową

Jeszcze do niedawna osoby cierpiące na nietolerancję laktozy musiały sobie odmawiać latem lodów i lodowych deserów. Ale koniec z tym, na rynku pojawiły się właśnie lody bez laktozy. Nietolerancja laktozy, czyli cukru mlecznego to jedna z najczęstszych nietolerancji pokarmowych. Szacuje się, że dotyka ona nawet co 3 osobę w Polsce. Jej objawem są głównie dolegliwości ze strony układu pokarmowego. Żeby się ustrzec przykrych konsekwencji, osoby dotknięte nietolerancją laktozy zmuszone są wyeliminować z diety wszystkie produkty […]

Mleko Wiejskie bez laktozy od OSM Piątnica

Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów systematycznie zwiększa się zapotrzebowanie na produkty bez laktozy. Na potrzeby wymagających klientów odpowiada OSM Piątnica, która poszerza ofertę o  pierwsze w Polsce, pełne witamin i wartości odżywczych świeże mleko – Wiejskie bez laktozy 1L. Wiejskie bez laktozy 1L od OSM Piątnica to wyjątek na polskim rynku produktów bezlaktozowych. W przeciwieństwie do innych tego typu produktów, Wiejskie bez laktozy pozbawione jest charakterystycznego słodkiego posmaku. Smakuje ono dokładnie tak, jak znane wszystkim […]

Dżemy marki Łowicz w limitowanej edycji

Kochamy lato, kochamy letnie smaki i zapachy. Zatem znajdźmy sposób, aby dobrze zaczynać każdy letni dzień. Zagwarantuje to śniadanie w letnim, truskawkowym stylu. A jak truskawki to tylko z Łowiczem, który z okazji lata przygotował nowe, przepyszne, wyśmienite i doskonałe dżemy z letnimi owocami takimi, że łooo! Myśląc o lecie, myślimy o wyjątkowych smakach, o lekkich aromatach i o nagrzanych słońcem owocach. Chyba większość z nas je uwielbia, a niekwestionowaną królową lata jest z pewnością […]

Oranżada Hellena na Euro 2016

Z okazji tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Oranżada Hellena przygotowała akcję pod hasłem „Polska biała czerwona”. Rodzima marka promuje wspólne kibicowanie przy orzeźwiającej Oranżadzie Hellena. Polska Biała Czerwona! Piłka nożna uważana jest za narodowy sport Polaków. Wywołuje ogromne emocje, integruje, łączy pokolenia i buduje pozytywne postawy w duchu nowoczesnego patriotyzmu. Dlatego to właśnie futbol idealnie pasuje do kultowej Oranżady Hellena, która promuje patriotyzm ekonomiczny i kreuje modę na dobre, polskie produkty. Przyłączając się do […]

Ser Gouda MSM Mońki – doskonały do dań z grilla

Sezon grillowy wkrótce rozpocznie się na dobre. Warto przy tym pomyśleć o udoskonaleniu naszych potraw przyrządzanych na grillu. Oprócz wielu gatunków przypraw świetnym dodatkiem okazać się może ser żółty. Firma MSM Mońki poleca ser żółty Gouda, po którego chętnie sięgamy podczas przygotowywania dań na ciepło. Dzięki temu, że charakteryzuje się wysoką topliwością i ma wyrazisty zapach i delikatny, śmietankowy smak, staje się wręcz obowiązkowym dodatkiem do potraw z grilla. Dodaj go do zapiekanych warzyw, mięsa […]

Marka Bakuś z loterią i kampanią wizerunkową

W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Pierwsza litera? Samodzielnie zasznurowane buty? Spoty reklamowe marki Bakuś emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą […]

Zsiadłe Mleko od OSM Piątnica

Młode ziemniaczki posypane świeżym koperkiem i sadzone jajko – brzmi smacznie? Jak najbardziej! Zwłaszcza jeśli ten popularny zestaw obiadowy wzbogacimy o pełen wartości odżywczych, dobrze znany i ceniony produkt mleczarski. To właśnie Zsiadłe Mleko od OSM Piątnica sprawi, że odkryjemy na nowo kulinarne tradycje, które pamiętamy jeszcze z rodzinnych domów. Niegdyś przygotowanie zsiadłego mleka zajmowało co najmniej kilka dni. Choć proces ten polegał jedynie na pozostawieniu dzbanka z mlekiem w ciepłym miejscu do momentu ukwaszenia, […]

Konspol wprowadza na rynek Żarłaki – nową linię produktów dla dzieci

Firma Konspol wprowadza na rynek nową linię produktów dla dzieci pod marką Żarłaki. W portfolio produktów znajdą się 3 pozycje asortymentowe: parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka i polędwica z kurczaka. Oferta Konspolu to odpowiedź na potrzeby konsumentów, coraz częściej poszukujących produktów wędliniarskich bez sztucznych dodatków i wypełniaczy, które będą nie tylko smaczne, ale przy tym zdrowe i pożywne. Dla nich Żarłaki będą właśnie takim naturalnym wyborem, zapewniającym balans pomiędzy smakiem a jakością. Żarłaki zostały bowiem […]