Z początkiem roku Łódzka Spółdzielnia Mleczarska „JOGO” wprowadziła na rynek nowe Jogo Drinki. Firma przygotowała dwie nowe wersje smakowe – waniliowy oraz owoce leśne. Jogo Drink w butelce 400g o smakach: truskawka, brzoskwinia, pomarańcza z różą, ananas z limetką, wanilia i owoce leśne. Oryginalne połączenia smaków zachwycają zwolenników nowości, ale i dla tradycjonaliści znajdą coś dla siebie. Zawartość tłuszczu: 2%, przeciętna wartość energetyczna w 100 g jogurtu wynosi 312 kJ 74kcal. Wartość odżywcza: białko 2,8 g, […]
Artykuły spożywcze
Przygotowania do Wielkanocy zaczynają się od domowych porządków, planowania usadzenia przy stole oraz zakupu niezbędnych świątecznych dekoracji. Następnie każda pani domu musi zadbać o uzupełnienie zapasów w spiżarni, zaplanować idealne menu na wiosenne Święta Wielkiej Nocy, a także odnaleźć w szufladach sprawdzone przepisy na świąteczne potrawy. Marka WINIARY, jak co roku, chce wesprzeć wszystkie osoby przygotowujące wielkanocne potrawy i zachęca do wypróbowania znanych i lubianych produktów, które ułatwią przygotowanie pysznych dań. Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny […]
Carlo Rossi – najpopularniejsza marka wina w Polsce – jak co roku przygotowała specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia na butelkach wina Carlo Rossi pojawią się tysiące róż. Elegancki dodatek do wina Carlo Rossi w limitowanej edycji znajdzie się na półce tylko na jeden dzień – 8 marca stając się unikalnym upominkiem. Tego dnia połączenie dwóch idealnych prezentów dla każdej kobiety – wina i kwiatów – zaistnieje jako jedność. To wyjątkowe połączenie wina Carlo Rossi i […]
Mija rok od podpisania umowy dystrybucyjnej pomiędzy Mokate SA, a włoskim koncernem Lavazza. W tym czasie sprzedaż kaw ziarnistych zwiększyła się w Polsce o blisko 42%, a udział włoskiej marki – dystrybuowanej przez Mokate – w tej kategorii osiągną, blisko 13,5%, co daje wysokie, 2 miejsce w ujęciu wartościowym w kategorii kaw ziarnistych. Ten imponujący wzrost był możliwy tylko dzięki wykorzystania do dystrybucji i sprzedaży lavazzy, budowanej latami, a należących do jednej z najefektywniejszych na […]
Na rynku pojawiła się nowa seria produktów Good Food Wysoki Błonnik, a w niej propozycje na pyszne i zdrowe śniadanie, a także lekkie przekąski w ciągu dnia. Błonnik zawarty w ziarnach zbóż pomaga eliminować z organizmu toksyny, obniża cholesterol i wspomaga pracę układu pokarmowego. Zdrowe chrupanie na śniadanie Pożywny posiłek jest receptą na udany początek dnia. Jego brak może prowadzić do częstszego podjadania i sięgania po niezdrowe przekąski. Z czego więc powinno składać się idealne […]
Firma Hoop Polska wprowadza na polski rynek produkt na licencji znanej marki zagranicznej. Sara Lee, producent herbaty Pickwick udzielił licencji na produkcję i dystrybucję produktów Pickwick Ice Tea dla całej Grupy Kofola. W Czechach i na Słowacji mrożone herbaty tej marki są już obecne na rynku. Teraz przyszła kolej na Polskę. Nowy produkt pojawi się w Polsce w trzech wersjach smakowych: czarna herbata z brzoskwinią, zielona herbata z truskawką; biała herbata z cytryną – wszystkie […]
Sante odświeża szatę graficzną swoich produktów. W ostatnim czasie nowe opakowania zyskały łuskane pestki dyni oraz słonecznika. Historia dyni w Polsce liczy już ponad cztery wieki. Przed laty gościła zarówno na pańskich, jak i chłopskich stołach w postaci zup, przecierów, marmolady, potem jednak jej popularność zmalała . Od kilku lat zainteresowanie tym owocem na nowo wzrasta, głównie za sprawą święta Halloween, obchodzonego w wielu krajach 31 października, a które zdobywa coraz więcej fanów również w […]
Słonecznik chyba każdemu kojarzy się z uśmiechem i radością. Nic dziwnego – wyglądem przypomina słońce – jest dostojny, promienny i wesoły. Jego kwiat jest często wręczany jako prezent – uroczy symbol miłości i troski, natomiast dzieciaki uwielbiają skubać jego pestki. W Hiszpanii jest to narodowy przysmak, pestki słonecznika królują tam w kategorii przekąsek. Z resztą to właśnie dzięki Hiszpanom słonecznik dotarł do Europy. Był on powszechnie spożywany przez rdzennych Indian, którzy jako pierwsi odkryli jego walory […]
Opakowania konserw i mieszanek warzywnych marki Kwidzyn opatrzone zostały nowoczesną i przyjazną szatą graficzną. W nowej szacie graficznej dominują kolory zielone, które symbolizują harmonię, soczystość oraz naturę. Zmiany dotyczą logotypu oraz sloganu brandingowego „Smaczne warzywa z polskich pól”, który ma na celu jasno zakomunikować konsumentom najwyższą jakość produktów marki Kwidzyn. Lifting opakowań marki Kwidzyn w pierwszej kolejności objął warzywa konserwowe w puszce oraz mieszanki warzywne w słoju szklanym. Dodatkowo, aby dostosować się do potrzeb swoich klientów firma uruchomiła serwis klienta, który […]
Jutrzenka Colian stworzyła nową klasę wafli rodzinnych, wprowadzając na początku lutego do sprzedaży Familijne wafle Gofrowe z musem w dwóch wariantach – czekoladowym oraz o smaku waniliowym. Innowacyjne produkty marki Familijne będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Familijne Gofrowe to jedyne na rynku wafle, zawierające puszysty mus. Unikalność produktu polega na połączeniu grubego, ale jednocześnie bardzo kruchego wafelka z lekkim kremem o konsystencji musu. Propozycja marki obejmuje dwa najpopularniejsze wśród wafli rodzinnych rodzaje nadzienia – czekoladowe […]