Staropolanka wystartowała z konkursem dla szkół podstawowych i gimnazjów pt.: ”Woda dla świata, woda dla człowieka”. Jego głównym celem jest uświadomienie uczniom problemu związanego z zasobami wody na świecie oraz kształtowanie u nich postaw proekologicznych. Choć konkurs rozpoczął się na początku maja szkoły mogą cały czas zgłaszać swój udział. W czasie zabawy w klasach, które zgłosiły się do projektu zostaną przeprowadzone zajęcia o znaczeniu wody dla świata i człowieka oraz o konieczności jej oszczędzania. Scenariusze […]
Producenci
Żyjemy w biegu… szybko przemieszczamy się, intensywnie pracujemy, w pośpiechu odpoczywamy i spożywamy posiłki. O zdrową dietę nie jest łatwo. Z braku czasu nie dbamy o to, aby odpowiednio selekcjonować składniki odżywcze potrzebne naszemu organizmowi. Co więcej, producenci kuszą nas wysokokalorycznymi przekąskami oraz łatwymi do przyrządzenia daniami „z torebki”. Tymczasem, Światowa Organizacja Zdrowia apeluje o wyeliminowanie niezdrowych przekąsek i zastąpienie ich pożywnymi, a przede wszystkim zdrowymi bakaliami. Na szczęście produkty te stają się coraz bardziej […]
Wartościowy udział czekolad do picia oferowanych przez Mokate wzrósł w ciągu roku wartościowo o 4% awansując producenta z odległej pozycji, na trzecie miejsce kategorii. – To świetnie dopracowany produkt, dostosowany do potrzeb i oczekiwań klientów. Będzie rozwijany i wzbogacany, tym bardziej, że rynek czekolady w naszym kraju nadal znajduje się w fazie wzrostu. Zwiększamy też jego sprzedaż eksportową i wyniki są nader obiecujące. – podkreśla Adam Mokrysz, z zarządu Mokate Sp. z o.o. Nie tylko […]
Marka Owocowa Rozkosz poszerzyła właśnie swoje portfolio o nową, wyjątkową serię smakową produktów z kategorii dżemów niskosłodzonych. Na sklepowych półkach możemy już znaleźć niespotykane dotąd w ofercie marki wariacje z soczystą pomarańczą – dżemy niskosłodzone: pomarańcza z grejpfrutem, pomarańcza z imbirem oraz pomarańcza z ananasem i limonką. Nowe smaki dżemów niskosłodzonych Owocowa Rozkosz, tak jak i wszystkie propozycje marki, przygotowane zostały ze szczególna troską o jakość, czyli wyłącznie ze starannie wyselekcjonowanych, zdrowych, soczystych i dojrzałych […]
Marka FRoSTA jako pierwsza wprowadziła na rynek mieszankę, oddającą charakter kuchni karaibskiej. Warzywa na patelnię karaibskie to unikatowa kompozycja soczystych warzyw i tropikalnych owoców. Podstawą kuchni karaibskiej są oryginalne połączenia smakowe. Łączy owoce i warzywa; słodkie, pikantne i ostre komponenty. Warzywa na patelnię karaibskie oddają charakter kuchni Wysp Karaibskich. Stanowią unikalną kompozycję ananasa, mango, brokułów, fasolki szparagowej, marchewki, cebuli, papryki oraz marchewki żółtej. Egzotycznego smaku dodaje im sos przyrządzony na bazie mleczka kokosowego i oryginalnych […]
ARONICA to doskonałe wino aroniowe produkowane z najwyższej jakości soku aroniowego z owoców pochodzących z ekologicznych upraw. Wytwarzane przez firmę Jantoń według starannie strzeżonej tradycyjnej receptury, posiada niebywałe walory smakowe i zdrowotne. Po pierwsze, ARONICA wyróżnia się niepowtarzalnym smakiem, kolorem i aromatem. Po drugie, zawarte w aronii antocyjany oraz katechiny i taniny chronią organizm przed różnymi dolegliwościami i chorobami cywilizacyjnymi. Niepozorna o cierpkich owocach aronia to roślina o niezwykle unikalnym składzie, stanowiąca jedno z najbogatszych […]
W dniach 23-26 kwietnia 2012 r. w Algierze odbędzie się 10. edycja targów sektora rolno-spożywczego DJAZAGRO. W targach udział weźmie Mokate Ingredients. Dla spółki to okazja aby zaistnieć na nowym, bardzo chłonnym rynku zbytu oraz do poszerzenia kontaktów biznesowych w tym rejonie. Algieria znajduje się w grupie dziesięciu największych importerów żywności w świecie i jest głównym importerem żywności (25 proc.) na kontynencie afrykańskim. 35 milionów Algierczyków wydaje średnio 45 proc. rodzinnego budżetu na żywność. Polskie […]
Gulasz kojarzy się z iście mięsną potrawą, więc czy można wyobrazić sobie wegetariańską odmianę gulaszu? Oczywiście, że tak! Mało tego, można naprawdę rozsmakować się w tej zwyczajnie -niezwyczajnej potrawie! Marka Primavika po raz kolejny udowadnia wszystkim niedowiarkom, że kuchnia bezmięsna jest równie bogata i zróżnicowana, jak ta tradycyjna – choć oczywiście korzystniejsza dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Wegetariański Gulasz Weguś przygotowany został ze specjalnie przetworzonego glutenu pszennego, świeżej papryki i gęstego sosu pomidorowego, doprawionego bogatą kompozycją […]
Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych Soma na zlecenie FRoSTY przeprowadziła badania postaw konsumenckich wobec sztucznych dodatków do żywności. U 61% Polaków pozytywne deklaracje prozdrowotne przekładają się na zorientowane na zdrowie świadome kupowanie produktów. Jak wynika z przeprowadzonych badań, większość Polaków deklaruje przywiązanie dużej wagi do zdrowego odżywania. Swoje preferencje starają się przekładać na zachowania prozdrowotne lub zorientowanie na zdrowie świadome kupowanie produktów. Deklaracje prozdrowotne oraz rzeczywiste zachowania w sklepie pozwoliły wyróżnić pięć typów konsumentów: entuzjastów, […]
Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów. Działania mają charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Promocja potrwa 4 miesiące – od kwietnia do lipca br. Promocją zostały objęte wszystkie produkty z linii Twój Błonnik: Twój Błonnik, Twój Błonnik & jogurt, Twój Błonnik & 30% owoców, Twój Błonnik z płatkami pszennymi i truskawkami, Twój Błonnik z płatkami pszennymi, słonecznikiem i żurawiną, Twój Błonnik bez dodatku […]