Personalia

Robert Paździor ponownie Prezesem Zarządu LD Holding SA

eLDe Holding

Nie cały miesiąc po niespodziewanej zmianie Rady Nadzorczej i Zarządu LD Holding, NWZA LD Holding, odwołało Radę Nadzorczą i przywróciło Roberta Paździora na stanowisko Prezesa. Robert Paździor nie chciał komentować zmian personalnych, powiedział tylko, że miesięczne „zawirowanie” w spółce wywołało niepotrzebne napięcia wewnętrzne, spowodowało niepewność pracowników i franczyzobiorców co do dalszych losów firmy oraz zaniepokoiło producentów i dystrybutorów współpracujących z LD Holding. Prezes podkreślił, że sytuacja finansowa jest stabilna, spółka na bieżąco realizuje zobowiązania wynikające […]

Rozmowa z Anetą Łopacką – Dyrektor Działu Technologii i Wdrożeń Cedrob SA

Aneta Łopacka

Z Anetą Łopacką – Dyrektor Działu Technologii i Wdrożeń Cedrob SA rozmawiamy o wędlinach GOBARTO,  powstaniu tej marki i tworzeniu produktów wysokiej jakości. Skąd pomysł, aby zakład znany głównie z wyrobów drobiarskich rozpoczął produkcję wędlin wieprzowych? Dlaczego powstała marka Gobarto? To prawda, specjalizujemy się w drobiu. Od 1991 roku produkujemy wyroby drobiarskie: mięsa, wędliny, dania gotowe, które są rozpoznawane i cenione przez konsumentów. Ten sukces zachęcił nas do rozszerzenia produkcji o wyroby wieprzowe pod nową […]

Rozmowa z Arkadiuszem Tomalą – prezesem OpenMedia Sp. z o.o. – nowego właściciela sieci elektromarketów Avans*

Mega Avans

Mirosław Szul: Avans to marka dobrze znana wśród polskiej społeczności. Jakie formy marketingu są dla Państwa najkorzystniejsze? Arkadiusz Tomala: Ostatnie lata nie były czasem świetności marki AVANS. Z drugiej strony jest to marka z ogromnym potencjałem rozwojowym i nadal jest marką rozpoznawalną wśród konsumentów. Dlatego jesteśmy przekonani, że zakupiona przez nas sieć, po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, ponownie znajdzie się w czołówce firm z branży Multimedia/RTV/AGD. Kluczem do sukcesu będzie zdefiniowanie potrzeb […]

Rozmowa z Robertem Gąsiorkiem – prezesem Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A. – właściciela marki Staropolanka

Robert Gąsiorek

Mirosław Szul: Jak ocenia Pan ofertę Staropolanki na tle innych marek wód mineralnych i smakowych? Robert Gąsiorek: Oferta Staropolanki jest obecnie najlepszą możliwą dla klientów. Staropolanka zawsze była traktowana przez konsumentów, jako woda najwyższej jakości w Polsce, a obecnie mamy najszersze portfolio wśród marek wód mineralnych. Posiadamy również wody źródlane, których nie posiada konkurencja oraz wody lecznicze, takie jak Wielka Pieniawa. Po zakończeniu budowania procesu dystrybucji ogólnokrajowej, nasi klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą […]

Rozmowa z Robem van Staden – Country Manager SPAR Poland

Rob van Staden

Na czym polega specyfika polskich sklepów SPAR na tle innych europejskich krajów? Rob van Staden: SPAR Polska systematycznie zmniejsza dystans dzielący ją od oddziałów firmy w krajach zachodniej Europy. Dzieje się tak dzięki  systematycznemu unowocześnianiu wizerunku sklepów, które zaczynają wyglądać coraz lepiej. Jakie są największe atuty SPAR Polska? Największym atutem firmy SPAR Polska jest jej spółka-matka „Bać-Pol” pełniąca rolę integratora. Bać-Pol S.A. jako jeden z liderów branży dystrybucyjnej w Polsce, zapewnia sieci SPAR możliwość uzyskania […]

Rozmowa z Łukaszem Niżnikiem właścicielem sklepów SPAR w Męcinie i Szczyrzycu

Spar

Siła SPAR to wysokie standardy. Poniżej zamieszczamy wywiad z Łukaszem Niżnikiem właścicielem sklepów SPAR w Męcinie i Szczyrzycu. Czy prowadzenie sklepów SPAR to był Pana pierwszy kontakt z handlem? Nie. Wcześniej byłem handlowcem, chociaż nie byłem właścicielem sklepu. Pomagałem jednak przy ich tworzeniu i czułem, ze to może być dobry pomysł na przyszłość. Co zadecydowało, że podjął Pan decyzję o otworzeniu sklepu? Oferta a może lepiej powiedzieć perspektywy rozwoju, które przedstawiono mi w SPAR Polska.  Mając […]

Rozmowa z Ryszardem Czechem – szefem produkcji firmy Staropolanka

Staropolanka

Zbliżają się wakacje i coraz częściej słychać porady by w tym okresie pić jak najwięcej i nie doprowadzić do odwodnienia organizmu. Rzeczywiście o konieczności uzupełniania płynów mówi się najczęściej w okresie letnim a z powodu panujących temperatur rośnie spożycie wody. Rzadko kiedy jednak zwraca się uwagę na to, że istotne jest nie tylko ile pijemy, ale również co pijemy. Organizm potrzebuje nie tylko wody. Musimy uzupełniać również substancje mineralne niezbędne do właściwego funkcjonowania organizmu. Staropolanka […]

Rozmowa z Panem Markiem Sobólem, właścicielem sklepu SPAR w Ropczycach

Spar

SPAR: światowy zasięg, polski kapitał Sklep pod szyldem SPAR prowadzi Pan od roku. Jak mógłby Pan podsumować te dwanaście miesięcy? To był rok bardzo intensywnej nauki, która przez cały czas trwa. Zdobywam doświadczenie w branży, którą wcześniej znałem jedynie jako klient. Co prawda poprzednio również działałem w handlu, ale w branży IT, która jest zupełnie inna od prowadzenia sklepu spożywczego. Czyli skoczył Pan na głęboką wodę? Ale miałem dobrych instruktorów. Do wstąpienia do sieci SPAR […]

Szkolenia w sieci SPAR

Spar

Rozmowa z Beatą Bogutą odpowiedzialną za szkolenia w sieci SPAR. Szkolenia to podstawa sukcesu Kto jest objęty systemem szkoleń w sieci SPAR? Przeprowadzam przede wszystkim szkolenia dla pracowników sklepów, ale również dla kadry kierowniczej. Te dwie grupy to główni adresaci prowadzonych przeze mnie zajęć. Jak ważny dla sklepu jest dobrze przeszkolony pracownik? To podstawa sukcesu w każdym biznesie i handel nie jest tutaj wyjątkiem. Sieć SPAR zdaje sobie z tego sprawę i dlatego tak dużą […]

Rozmowa z Leszkiem Baciem – Prezesem GK Bać-Pol

Leszek Bać

Jak z perspektywy czasu ocenia Pan przejęcie sklepów pod szyldem SPAR. Czy Pana zdaniem był to dla Grupy Bać-Pol optymalny wybór? Dla Grupy Kapitałowej Bać-Pol był to najlepszy wybór – Spar to mercedes wśród franczyzy. Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że połączenia kapitałowe spółek hurtowych i detalicznych są w dzisiejszych czasach niezbędne aby w tej branży właściwie i dynamicznie rozwijać biznes. Synergia uzyskana przez posiadanie w jednej grupie podmiotów dystrybucyjnych i hurtowych znacznie przyspiesza rozwój grupy. […]