Personalia

Nowa Senior Stills Activation Manager w Coca-Cola Poland Services

We wrześniu 2014 roku Marit Kroon objęła funkcję Senior Stills Activation Managera w Coca-Cola Poland Services. Na nowym stanowisku odpowiada za budowanie strategii całej kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services. Do zakresu jej odpowiedzialności należą następujące marki: Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade, Burn oraz Kropla Minerałów. Marit rozpoczęła pracę w Coca-Cola w 2004 roku na stanowisku Brand Managera w Tallinie. Przez kolejne lata pełniła różne funkcje, m.in. Senior Brand Managera oraz Marketing Activation Managera […]

market-Detal rozpoczyna negocjacje handlowe

Spółka market-Detal rozpoczęła kolejny etap pracy nad nową siecią handlową, która zadebiutuje na rynku w styczniu 2015 r. Firma jest w trakcie kontaktowania się z dostawcami w celu zaproszenia do negocjacji. 1 października br. do zarządu market-Detal dołączył Krzysztof Wojciechowski, członek Zarządu – Dyrektor Zakupów. Jego głównym zadaniem jest stworzenie oraz zarządzanie strategią handlową oraz polityką asortymentową sieci. Krzysztof Wojciechowski jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w […]

Bać-Pol z nowym wiceprezesem

Piotr Braune

Piotr Braune ma 43 lata, jest absolwentem Wydziału Inżynierii Budowlanej Politechniki Lubelskiej. Pracuje w Grupie Bać-Pol od 1 stycznia br. na stanowisku Dyrektora ds. Strategii i Rozwoju Grupy, a także pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej w spółce SPAR Polska. Zawodowo przez ostatnie 17 lat związany był  z Grupą Emperia, gdzie miał okazję zdobyć doświadczenie z zakresu zarządzania kategoriami oraz zespołami sprzedaży, prowadzenia interdyscyplinarnych projektów oraz zarządzania zmianami organizacyjnymi w dużej firmie. Od 2001 r. jako […]

Bać-Pol celuje w 4 mld obrotu w ciągu dwóch lat

W ciągu najbliższych lat GK Bać-Pol chce podwoić obroty i przekroczyć najpóźniej w 2015 roku poziom 4 mld złotych sprzedaży (dla porównania poziom przychodów w 2012 wyniósł blisko 1,5 mld). Aby to zrealizować będziemy cały czas budowali strukturę dystrybucyjną i planujmy kilka akwizycji, które umocnią nas na lokalnych rynkach, bądź pozwolą zdobyć nowe kompetencje asortymentowe niezbędne do budowy optymalnej oferty dla naszych klientów. Dla mniejszych podmiotów również mamy ofertę. Będą oni mieli możliwość przystąpienia do naszej […]

Rozmowa z Anną Blicharską-Sprus – właścicielką sklepów eLDe na Śląsku

Sieć 34 Livio eLDe

LD Holding rozwija program lojalnościowy w swoich sklepach. Przegląd Handlowy: Była pani zaangażowana w wprowadzenie programu lojalnościowego eLDe do całej sieci. Może pani przybliżyć jego założenia i sposób funkcjonowania? Anna Blicharska-Sprus: Program „eLDe Klub” uruchomiliśmy około 5 lat temu. Jest to system oparty na kartach z kodem kreskowym, którymi posługują się nasi klienci podczas robienia zakupów. Punkty naliczają się po przekroczeniu określonej wartości koszyka zakupowego- ową wartość każdy właściciel sklepu może określić sam. Jednak najczęściej jest […]

Gram z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy – Ekskluzywny wywiad z Mikiem Tysonem, ambasadorem Black Energy Drink

FoodCare Mike Tyson Gramy z WOŚP

Co sprawiło, że zdecydowałeś się wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy? Mike Tyson: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowe przedsięwzięcie na skalę międzynarodową. Zaintrygował mnie fakt, że jest to ogólnokrajowy ruch w całości poświęcony kwestiom zdrowotnym i ratowaniu życia. Miliony złotych zebrane każdego roku, ogromne ilości sprzętu medycznego, tysiące wolontariuszy i jeden mężczyzna zarządzający imprezą od ponad 20 lat – to jest niezwykłe i każdy Polak powinien być dumny, że ma możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu. […]

Rozmowa z Anną Załuską – Corporate PR Managerem firmy CEDC

Anna Załuska

Mirosław Szul: Jak ocenia Pani działania CEDC w Polsce w całym 2012 roku? Anna Załuska: Nie znamy jeszcze rezultatów za cały rok, ale wyniki pierwszych dziewięciu miesięcy jakie udało nam się osiągnąć w Polsce są imponujące. Udało nam się zwiększyć sprzedaż naszych wódek oraz importowanych wyrobów spirytusowych, poprawiliśmy też znacząco efektywność naszych działań. Czy rok 2012 był dobry dla firmy CEDC? To czas wielkich sukcesów marki Soplica – zarówno wódki czystej jak i wariantów smakowych, które […]

Rozmowa z Marią Kuca przedstawicielką 100 sklepu SPAR w Rakszawie k. Rzeszowa

Maria Kuca - SPAR

Doceniam potencjał SPAR Kiedy dowiedziała się Pani, że otworzy setny, jubileuszowy sklep sieci? Odpowiednio wcześnie, dzięki czemu wszystkie zaplanowane prace przebiegły zgodnie z harmonogramem. Pojawił się wtedy stres? Nawet nie. Mieliśmy tyle pracy, że nie bardzo był czas na takie refleksje. Oczywiście wiedziałam, że to będzie ważne wydarzenie dla całej sieci, ale bardziej martwiłam się czy zdążymy na czas, czy wszystko uda się zapiąć na ostatni guzik. Chcieliśmy, żeby naprawdę było idealnie. I udało się. […]

Mokate na paryskich targach SIAL. Rozmowa z Jarosławem Kordaliskim, dyrektorem eksportu Grupy Mokate

Mokate na paryskich targach SIAL

Niedawna 24. edycja Międzynarodowych Targów Spożywczych SIAL 2012, która miała miejsce w Centrum Wystawienniczym Paris Nord — Villepinte, odbiła się szerokim echem w świecie biznesu. Mokate miało tam swoje własne stoisko, które zostało zauważone nie tylko przez media miejscowe. Czyżby więc opinia, że  wielkie targowanie zamiera w dobie internetu, nie była do końca  prawdziwa? Jarosław Kordalski: Jestem przekonany, że to była dla nas bardzo ważna impreza targowa – zresztą kolejna, bo staramy się być obecni […]

Stokrotka umacnia relacje z partnerami handlowymi

Dariusz Kalinowski - prezes zarządu sieci Stokrotka

Nowy zarząd oraz główni menadżerowie sieci detalicznej Stokrotka przygotowując się do realizacji nowej długoterminowej strategii rozwoju zorganizowali spotkanie ze swoimi kluczowymi partnerami handlowymi, aby na nowo zdefiniować wzajemne relacje. Hasłem przewodnim Spotkania Partnerów Biznesowych było „Stokrotka – kierunek na przyszłość”. Spotkanie Partnerów Biznesowych Stokrotki odbyło się 6 listopada br. w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie. Wzięło w im udział ponad 200 reprezentantów polskich i zagranicznych firm producenckich FMCG, m.in.: Danone, Coca – Cola, Grupa […]