Balisto® to pełnoziarniste ciasteczko połączone z mlecznym kremem i pokryte rozpływającą się w ustach czekoladą. Jest to ciekawa alternatywa dla klasycznych przekąsek, dostępna w szerokiej dystrybucji już od sierpnia. Balisto to marka, która zdążyła już podbić serca konsumentów w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Już od tegorocznych wakacji możemy skosztować jej również w Polsce. Całość tworzy pełnoziarniste ciasteczko z mlecznym kremem oraz polewą z czekolady. W opakowaniu Balisto znajdują się dwie porcje produktu. Przysmak jest dostępny […]
Aktualności
Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku. Twórcy kampanii, za pomocą kreatywnych i osadzonych w trendach form, chcą przenieść konsumentów do świata marki Danio. Ma w tym pomóc m.in. taneczny teledysk, w którym wykorzystano […]
Nowość dla wielbicieli szybkiego gotowania! Lubella wprowadza na rynek kolejną odsłonę expressowych makaronów gotowych w 2 minuty! Szybko, sprawnie i oszczędnie – teraz także z nowym kształtem rurek! W sierpniu br., marka Lubella wprowadziła nowość wśród makaronów dla wielbicieli prostego i szybkiego gotowania. Lubella EXPRESS 2 minuty, dostępna dotychczas w wersji spaghetti i świderki, poszerza swoje portfolio o kształt rurek. Dzięki specjalnej budowie, makaron gotuje się już w 2 minuty. Wysoka jakość pszenicy wykorzystywana w […]
Agencje marketingowe odgrywają istotną rolę w osiąganiu sukcesu w cyfrowym świecie. Umiejętność dostosowania się do zmieniających trendów, kreatywność w tworzeniu treści oraz skupienie na budowaniu relacji z klientami stanowią podstawę ich działalności. Jaka jest rola agencji marketingowych? W dynamicznym i konkurencyjnym świecie biznesu agencje marketingowe odgrywają kluczową rolę w pomaganiu firmom osiągać swoje cele i sukcesy. Agencje działają jako partnerzy, którzy łączą kreatywność z analizą danych i strategią, żeby budować silne marki, zwiększać świadomość, generować […]
OSM Piątnica wprowadza do oferty Skyr naturalny i waniliowy w powiększonej pojemności – 450 g. Produkty w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży jeszcze w sierpniu. Skyry z Piątnicy to pożywne, gęste jogurty, które z uwagi na dużą zawartość białka wpisują się w trend produktów funkcjonalnych, mających dobroczynny wpływ na organizm. Dodają siły i energii, dlatego są doskonałe dla osób aktywnych, uprawiających sport czy będących na wysokobiałkowej diecie. Skyry OSM Piątnica są smaczne i wartościowe, […]
Od września 2023 r. Piotr Kaznowski obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu i dołączy do Zespołu Zarządzającego Mars Wrigley regionu obejmującego 11 krajów centralnej i wschodniej Azji. Do tej pory jako Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska, Piotr Kaznowski odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit,® Snickers®, Airwaves®, Twix® i M&M’s®, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w […]
Wraz z początkiem czerwca br. Bogdan Gałuszka, specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego, objął stanowisko Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Marki własne rosną w siłę Intermarché nieustannie rozszerza asortyment produktów marek własnych. Obecnie w swoim portfolio posiada blisko 1500 produktów, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki czystości czy detergenty, aż po urządzenia i akcesoria gospodarstwa […]
Fritz-kola rozszerza swoje portfolio napojów w Polsce. Na rynek wchodzi legendarna lemoniada bio o smaku ananasa i limonki, która cieszy się ponad 70-cio letnią tradycją. Bio Lemoniada Anjola o smaku ananasa i limonki od fritz-koli debiutuje właśnie na polskim rynku, celebrując upalne, wakacyjne dni. Ten niezwykły napój w stylu retro posiada ponad 70-letnią historię, w której nie brakuje polskich korzeni. Anjolę można już znaleźć w najlepszych punktach gastronomicznych w całym kraju. Lata pięćdziesiąte: tropikalna nostalgia […]
O Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, jej pozycji na rynku i sytuacji branży mleczarskiej rozmawiamy z Prezesem Zarządu SM Mlekpol – panem Tadeuszem Mroczkowskim. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. SM Mlekpol to firma, której większości nie trzeba przedstawiać. Mimo wszystko czy może Pan opowiedzieć w kilku zdaniach o firmie? Tadeusz Mroczkowski, Prezes Zarządu SM Mlekpol: Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku. Od dawna jest jednym z czołowych producentów mleka […]
W ubiegłym tygodniu Sejm przegłosował ustawę wprowadzającą system kaucyjny w Polsce. Już za niespełna półtora roku, czyli od stycznia 2025 r. – ma zostać wprowadzona kaucja w wysokości 50 groszy na jednorazowe butelki z plastiku do 3 litrów, szklane butelki wielorazowego użytku do 1,5 litra oraz metalowe puszki do 1 litra. Ile wyniesie kaucja za butelki i puszki? W czwartek 13 lipca 2023 r. Sejm uchwalił nowelizację ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi. W styczniu […]