Poznaj przyjemność totalną. Sięgnij po Jeżyki! (wideo)

Jeżyki

fot. Jutrzenka

9 marca br. pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki.

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności totalnej, towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry w ciemnej, deserowej czekoladzie marki Goplana.

Emisję spotów reklamowych zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych, min. w Polsat FilmPolsat PlayTVN TurboTVN siedemTVN StyleTVN Meteo.

Po raz pierwszy w historii marki Jeżyki, w komunikacji reklamowej wykorzystano animowane postacie sympatycznych jeżyków, jako personifikacji unikalnej cechy produktu – „najeżonej” formy ciastka.

Spot reklamowy kontynuuje przekaz promocyjny marki, oparty na sloganie „Jeżyki najeżone bakaliami”, podkreślającym bogactwo i różnorodność składników zawartych w produktach.

Kampania jest adresowana do kobiet i mężczyzn w wieku 15-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkańców dużych i średnich miast. Osób dynamicznych i aktywnych,szukających nowych doświadczeń i oczekujących intensywnych doznań smakowych.

Reklama wideo:

Jutrzenka

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Ciasteczka, Ciastka, Goplana, Jeżyki, Jeżyki Dark Cherry, Jeżyki Dark Cocoa, Jutrzenka, Jutrzenka Colian
Agnieszka Maciąg
Agnieszka Maciąg z Sante promuje zdrowe życie

Od początku swojego istnienia firma Sante promuje ideę zdrowia i zdrowego życia. Jako ekspert żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla...

Zamknij