Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Oranżady Hellena, pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania mają na celu promocję kultowego napoju marki Hellena oraz aktywne włączenie konsumentów w udział w poszczególnych etapach kampanii.
W ramach akcji zaplanowano działania promocyjne w radiu, internecie (w tym w mediach społecznościowych i na dedykowanym kanale na YouTube), w miejscach sprzedaży oraz kampanię outdoorową. Wybrane kanały komunikacji pozwalają dotrzeć do wszystkich grup docelowych marki. Poprzez wykorzystanie synergii mediów i spójności komunikatów, kampania ma bardzo szeroki zasięg.
Ambasadorami kampanii został kabaret Ani Mru Mru. Jego członkowie wcielają się w rolę podróżników, zjeżdżających całą Polskę. Podczas ich wypraw, powstają zabawne felietony w formie filmików, spotów radiowych oraz fotorelacji, opisujące wszystko to, co jest ważne dla konsumentów – zabawa, odpoczynek, radość, bliskość z innymi, a wszystko w nawiązaniu do Oranżady Hellena.
Dwuznaczność hasła „Cudze chwalicie, swego nie znacie” buduje skojarzenia zarówno z Polską, jak i Oranżadą Hellena – kultowym produktem, doskonale znanym polskim konsumentom. Poprzez działania promocyjne chcemy przywołać najprzyjemniejsze skojarzenia z tym, co rodzime, tak jak Oranżada Hellena. Pomogą nam w tym ambasadorzy kampanii – kabaret Ani Mru Mru, który, podobnie jak nasza Oranżada, łączy pokolenia dając radość i zabawę.
– mówi Sylwester Michałek, Junior Brand Manager Hellena.
Filmy z relacji Ani Mru Mru są sukcesywnie umieszczane na personalizowanym kanale YouTube, stronie internetowej marki Hellena oraz na fanpage’u Oranżady na Facebook’u. Ambasadorzy kampanii w żartobliwy sposób relacjonują piękno Polski i smak Oranżady Hellena w spotach radiowych, emitowanych w największych polskich rozgłośniach, m.in. w Radiu Zet, RMF FM, Eska, Polskie Radio, TOK FM, Radio Złote Przeboje i ROXY FM.
Hellena
1 koment.
uwielbiam tę oranżadę 🙂