Asseco Business Solutions umacnia pozycję w branży spożywczej

Asseco Business Solutions

fot. Asseco Business Solutions

Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami.

Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja procesów obsługi zamówień, dostarczanie danych o stanach magazynowych i odsprzedaży towaru, optymalizacja własnych poziomów zapasów Rieber Foods Polska oraz zapobieganie nadmiernym zapasom u dystrybutora.

Platforma wymiany danych Connector pomoże nam zacieśnić współpracę z partnerami handlowymi i ponadto przyniesie także konkretne korzyści biznesowe, zarówno naszej firnie jak i dystrybutorom. System pozwoli nam również na lepsze planowanie zasobów produkcyjnych oraz szybsze reagowanie na wszelkie zmiany związane ze zmieniającym się zapotrzebowaniem na nasze produkty przez sieć dystrybucyjną. Będziemy mogli również mieć bieżący obraz bazy punktów sprzedaży detalicznej, znać ich potrzeby oraz trendy rynkowe.

– mówi Jarosław Krysiński, Sales Development Director z Rieber Foods Polska S.A.

Platforma Connector to jedno z najbardziej popularnych rozwiązań integracyjnych na polskim rynku. Dzięki dynamicznie zwiększającej się liczbie wdrożeń przez system przechodzi miesięcznie ponad 23 miliony komunikatów wymienianych pomiędzy kilkudziesięcioma producentami a siecią prawie dwóch i pół tysiąca oddziałów dystrybucyjnych oraz sklepów kanału nowoczesnego.

Wśród firm, które korzystają z platformy Asseco Business Solutions znajdują się m.in. Ferrero, Perfetti Van Melle, Herbapol-Lublin, FoodCare, Lotte Wedel, Maspex, Tchibo czy Nestle.

Asseco Business Solutions

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Asseco Business Solutions, Branża FMCG, Branża spożywcza, Connector, Ferrero, FMCG, FoodCare, Herbapol Lublin, Jarosław Krysiński, Lotte Wedel, Maspex, Nestle, Perfetti Van Melle, Rieber Foods
Nescafe Dolce Gusto PICCOLO Agatha with cup side
Ekspres Nescafé Dolce Gusto Piccolo w nowej kreacji od Agathy Ruiz de la Prady

Firma Nestlé kontynuuje współpracę ze znaną projektantką Agathą Ruiz de la Pradą. Na rynku pojawił się ekspres Nescafé Dolce Gusto...

Zamknij