Ferrero

40 lat marki Kinder Niespodzianka

W październiku marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując się do nowych potrzeb konsumentów. Równocześnie niezmienne pozostały te elementy, które czynią Kinder Niespodziankę wyjątkową. Wszystko zaczęło się we Włoszech dzięki pomysłowi Michele Ferrero – zaprojektował on czekoladowe jajko zawierające zabawkę. Na rynku Kinder Niespodzianka pojawiła się w 1974 roku, początkowo we Włoszech i Niemczech. Dziś obecna jest w 60 krajach na całym świecie i sprzedaje […]

Celebruj ulotne chwile letniego szczęścia z Raffaello

Raffaello

Kwiat hibiskusa, nieodzowny symbol Raffaello, przywodzi na myśl ulotne piękno. Nadchodzące lato obfitować będzie w wiele pięknych chwil, którymi warto nacieszyć się we dwoje. Wyjazd z przyjaciółką, romantyczny spacer wieczorową porą czy weekend z siostrą – Raffaello zachęca do dzielenia się najpiękniejszymi chwilami lata z bliską osobą. Unikalny smak Raffaello towarzyszy wyjątkowym momentom na całym świecie od wielu lat. Kokosowy smakołyk powstaje według specjalnej receptury łączącej aksamitny krem otulający migdałowe serce praliny, z chrupiącym wafelkiem […]

RAPORT: Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego

Ulubiona czekolada - styczeń 2013

Ostatniego dnia stycznia 2013 roku zakończyliśmy naszą sondę “Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 17 grudnia 2012 r. do 31 stycznia 2013 r. W sondzie oddano 144 głosy. Liderem niemal od samego początku została czekolada Milka. Drugie miejsce w wynikach naszej sondy zajęła marka Wedel, a podium zamykają ex aequo Goplana oraz Lindt. Pełne zestawienie prezentujemy na poniższym wykresie:   […]

Asseco Business Solutions umacnia pozycję w branży spożywczej

Asseco Business Solutions

Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami. Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja […]