Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s będzie dostępne w szerokiej dystrybucji.
Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami Minis oraz chrupkami. Powrócą również znane już konsumentom M&M’s Choco Eggs – czyli wariant z samymi drażetkami Minis.
Słodkości na Wielkanoc
Każde jajeczko M&M’s Choco Eggs oraz M&M’s Crispy Eggs z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu stanowią doskonałą, kolorową dekorację koszyczka lub stołu. Co więcej, produkty świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek.
Powrócą także M&M’s Hollow Shape – czekoladowe figurki w formie inspirowanej tradycyjnym zajączkiem, których środek wypełniony jest małymi drażetkami M&M’s.
W wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki. Tego roku, aby jeszcze mocniej inspirować chwile codziennego szczęścia oraz pokazywać wszystkie kolory zabawy, marka M&M’s postawiła na aktywację konsumencką, związaną z jedną z uwielbianych tradycji okresu wielkanocnego, czyli pieczeniem.
Dzięki tematycznym standom, poprzez dedykowane ulotki lub za pośrednictwem kodów QR, będzie można zapoznać się z nietuzinkowymi przepisami na wypieki z wykorzystaniem produktów M&M’s tj. Ciasteczkowo-czekoladową pizzę M&M’s czy Pieczone batoniki granola z M&M’s.
Mars Wrigley