Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s będzie dostępne w szerokiej dystrybucji. Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w […]
M&M’s
Od września 2023 r. Piotr Kaznowski obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu i dołączy do Zespołu Zarządzającego Mars Wrigley regionu obejmującego 11 krajów centralnej i wschodniej Azji. Do tej pory jako Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska, Piotr Kaznowski odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit,® Snickers®, Airwaves®, Twix® i M&M’s®, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w […]
- 1