Nowa kampania reklamowa 7 Days Bake Rolls

bake rolls

fot. Chipita

10 lutego Chipita rozpoczęła kampanię reklamową marki Bake Rolls. Bake Rolls to apetyczna i chrupiąca przekąska na bazie wypiekanych krążków chlebowych. Powstaje w procesie wypiekania, nie smażenia, dzięki czemu jest zdrowsza, a krążki chlebowe uzyskują intensywny smak.

Przekąska Bake Rolls cieszy się dużym wzięciem wśród konsumentów. Aż 93% potencjalnej grupy docelowej zna markę Bake Rolls. Głównym powodem, dla którego konsumenci kupują Bake Rolls to niepowtarzalny smak, jego chrupkość i wysoka jakość.

Kampania budująca świadomość marki składa się z 3 filmów TV przedstawiających poszczególne smaki Bake Rollsów. Bohaterami animowanych filmów są składniki Bake Rollsów, które w zabawny sposób komunikują się ze sobą, ogrywając smak i cechy produktu. Reklamy pokazują też w prosty sposób unikatowy proces powstawania produktu. Pierwszą reklamą z serii jest opowieść o kłosie.

Kampania rozpoczyna się 10.02 i potrwa 31 tygodni.

Chipita

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w 7 Days, 7 Days Bake Rolls, Bake Rolls, Chipita, Firmy spożywcze
FMCG
Nowy portal rynku FMCG

Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG - Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować...

Zamknij