Facebook jest coraz mocniej wykorzystywany przez firmy spożywcze w celu zwiększenia sprzedaży oraz przywiązania klientów do swojej marki. Rosnące znaczenie social mediów w Polsce widać zarówno na przykładzie gigantów jak i mniejszych przedsiębiorstw. Według badań opublikowanych przez portalspozywczy.pl w październiku 2011 r. aż 97% ankietowanych stwierdziło, że kontakt z marką w Internecie miał wpływ na zakup danego produktu. Pokazuje to jak duże znaczenie ma Internet w kontekście promocji produktów. Rozwój social mediów w branży spożywczej […]
Firmy spożywcze
10 lutego Chipita rozpoczęła kampanię reklamową marki Bake Rolls. Bake Rolls to apetyczna i chrupiąca przekąska na bazie wypiekanych krążków chlebowych. Powstaje w procesie wypiekania, nie smażenia, dzięki czemu jest zdrowsza, a krążki chlebowe uzyskują intensywny smak. Przekąska Bake Rolls cieszy się dużym wzięciem wśród konsumentów. Aż 93% potencjalnej grupy docelowej zna markę Bake Rolls. Głównym powodem, dla którego konsumenci kupują Bake Rolls to niepowtarzalny smak, jego chrupkość i wysoka jakość. Kampania budująca świadomość marki składa […]
Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]
- 1