Mleczarstwo

Wszyscy lubią Łaciate – nowa kampania marki

Wszyscy lubią Łaciate

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]

Rolmlecz przybliża tradycje mleczarskie

Rolmlecz od mleczarza

„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy. We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w […]

Dwa nowe masła Łaciate – osełka 300 oraz 500 gramów

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki Łaciate, rozszerza asortyment masła Łaciate i wprowadza na rynek dwa nowe produkty: osełka 300 g oraz osełka 500 g. Łaciate osełka to masło, które swoim owalnym kształtem nawiązuje do domowych i tradycyjnych wyrobów gospodyń wiejskich. Masło ekstra Łaciate osełka to tradycyjne polskie masło o naturalnym smaku i wyjątkowej jakości. Masło Łaciate jest idealne do kanapek i znakomicie sprawdza się jako składnik tradycyjnych ciast, kremów i deserów. Nadaje delikatności […]

25 lat budowania spożywczej potęgi Grupy Polmlek

Grupa Polmlek - Jerzy Borucki i Andrzej Grabowski

Grupa Polmlek świętuje jubileusz. Prężna, polska, prywatna firma, której produkty sprzedawane są w większość krajów świata. Sery, serki, mleko, proszki mleczne, soki, napoje oraz wiele innych produktów „made in Poland”, znajdziemy dziś na wszystkich kontynentach. Rozpoczęło się od maleńkiej mleczarni w Gąsewie, dziś to 18 zakładów i ponad 4 tys. pracowników, którzy każdego dnia z pasją i zaangażowaniem tworzą najwyższej jakości produkty, z najwyższej jakości polskiego mleka, polskich warzyw i owoców. Choć dziś to spożywczy […]

OSM Piątnica poszerza ofertę produktów Bio i bez laktozy

Bez laktozy Piątnica

Z myślą o konsumentach, którzy chętnie sięgają po produkty UHT, OSM Piątnica poszerza swoją ofertę produktów ekologicznych i bez laktozy o mleko Bio UHT oraz produkt mleczny bez laktozy UHT. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy wybierają ekologiczne produkty i tych, którzy chcą wyeliminować laktozę z codziennej diety, a jednocześnie cenią sobie wygodę przechowywania produktów przed otwarciem poza lodówką. Ekologiczne mleko najwyższej jakości  Piątnica oferuje szeroki wybór produktów Bio takich jak: mleko świeże Bio, serek […]

O nowościach produktowych SM Mlekpol opowiada Ewa Gromadzka, kierownik marketingu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa wprowadziła nowe produkty do polskich sklepów. Rozmowa z Ewą Gromadzką, kierownikiem Marketingu SM Mlekpol w Grajewie. Pod koniec maja na półkach sklepowych pojawi się kolejny wyrób Mlekpolu pod marką Łaciate. Co to będzie? Będą to Łaciate śmietany naturalne. Powstały z najwyższej klasy śmietanki  z dodatkiem żywych kultury bakterii mlekowych. To cały skład, tylko dwa komponenty. Są delikatne, organicznie ukwaszone. Mają tradycyjny smak polskiej, wiejskiej śmietany, który konsumenci pamiętają z dzieciństwa. Śmietany […]

Rozmowa z Anetą Czurak, Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej „Mleczwart”

Aneta Czurak, Prezes Zarządu - Spółdzielnia Mleczarska "MLECZWART"

O Spółdzielni Mleczarskiej „Mleczwart”, jej pozycji na rynku mleczarskim i planach na przyszłość rozmawiamy z Prezes Zarządu – panią Anetą Czurak. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Czy może opowiedzieć nam Pani kilka zdań na temat Spółdzielni Mleczarskiej Mleczwart? Spółdzielnię mleczarską zawiązali okoliczni właściciele ziemscy w 1912 roku, którzy wspólnie wybudowali zakład mleczarski. Funkcjonował on w okresie II wojny światowej i został nawet rozbudowany. Od 1980 roku działa pod nazwą Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Wartkowicach, […]

Milko zalało Polskę

MLEKPOL Milko konkurs

Konkurs konsumencki Mlekpolu dobiega końca. Jeszcze tylko przez miesiąc można bawić się z Milko i wygrywać atrakcyjne nagrody. Jesteśmy w trakcie 8 z12 rund konkursowych. Do tej chwili otrzymaliśmy blisko 3 tysiące zgłoszeń. Większość z nich została zilustrowana przez uczestników zdjęciami aktywności, którym towarzyszy produkt Milko. Bardzo nas cieszy takie zaangażowanie konsumentów. Wszystkim uczestnikom dziękujemy a kolejnych zachęcamy do wspólnej zabawy. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie. Najatrakcyjniejsze zgłoszenia zostały opublikowane […]

Bliski koniec drogiego masła

Do ustabilizowania się sytuacji na rynku masła trzeba jeszcze czasu, ale są pierwsze sygnały wskazujące na to, że zbliża kres drożyzny. Ceny zbytu przestały rosnąć i jeśli ta tendencja się utrzyma, jest szansa że dotrze także na sklepowe półki. Z informacji Agencji Rynku Rolnego wynika, że początek lipca przyniósł zahamowanie wzrostowej tendencji na rynku masła. Krajowe ceny zbytu trzymają się w okolicach 21 zł za kilogram, ale w pierwszym tygodniu lipca przestały iść w górę. […]

Łaciate najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską

Flagowa marka SM Mlekpol najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską. Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych. Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste – emocjonalne, społeczne. Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM Mlekpol okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich. Portfolio […]