O Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, jej pozycji na rynku i sytuacji branży mleczarskiej rozmawiamy z Prezesem Zarządu SM Mlekpol – panem Tadeuszem Mroczkowskim. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. SM Mlekpol to firma, której większości nie trzeba przedstawiać. Mimo wszystko czy może Pan opowiedzieć w kilku zdaniach o firmie? Tadeusz Mroczkowski, Prezes Zarządu SM Mlekpol: Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku. Od dawna jest jednym z czołowych producentów mleka […]
Łaciate
Od wielu lat regularnie wzrasta skup mleka w SM Mlekpol. Tendencja ta utrzymała się również w 2021, to kolejny rekordowy rok. We wtorek, 28 grudnia, Spółdzielnia osiągnęła pułap dwóch miliardów litrów skupionego mleka. To wielki sukces i piękny prezent w samej końcówce roku. Tak imponujący wynik został osiągnięty dzięki ciężkiej pracy blisko 9 tys. rolników-dostawców. – informuje Edmund Borawski, Prezes Spółdzielni. Każdego dnia do 13 zakładów w całej Polsce trafia ponad 5,5 milionów litrów mleka. […]
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]
„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy. We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w […]
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki Łaciate, rozszerza asortyment masła Łaciate i wprowadza na rynek dwa nowe produkty: osełka 300 g oraz osełka 500 g. Łaciate osełka to masło, które swoim owalnym kształtem nawiązuje do domowych i tradycyjnych wyrobów gospodyń wiejskich. Masło ekstra Łaciate osełka to tradycyjne polskie masło o naturalnym smaku i wyjątkowej jakości. Masło Łaciate jest idealne do kanapek i znakomicie sprawdza się jako składnik tradycyjnych ciast, kremów i deserów. Nadaje delikatności […]
Łaciata rodzina powiększa się o dwa nowe mleka UHT bez laktozy. Najbardziej rozpoznawane Polskie mleko będzie dostępne dla konsumentów, którzy w swojej diecie nie tolerują cukru mlecznego. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie wprowadza na rynek mleko Łaciate bez laktozy. Dla konsumentów, którzy cenią sobie tradycyjny smak i doskonałą jakość mleka Mlekpol przygotował dwie propozycje Łaciatego o zawartości tłuszczu 1,5 % oraz 3,2%. Łaciate bez laktozy to pełnowartościowe mleko, doskonałe źródło wapnia i białka. Dzięki zastosowaniu […]
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa wprowadziła nowe produkty do polskich sklepów. Rozmowa z Ewą Gromadzką, kierownikiem Marketingu SM Mlekpol w Grajewie. Pod koniec maja na półkach sklepowych pojawi się kolejny wyrób Mlekpolu pod marką Łaciate. Co to będzie? Będą to Łaciate śmietany naturalne. Powstały z najwyższej klasy śmietanki z dodatkiem żywych kultury bakterii mlekowych. To cały skład, tylko dwa komponenty. Są delikatne, organicznie ukwaszone. Mają tradycyjny smak polskiej, wiejskiej śmietany, który konsumenci pamiętają z dzieciństwa. Śmietany […]
Flagowa marka SM Mlekpol najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską. Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych. Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste – emocjonalne, społeczne. Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM Mlekpol okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich. Portfolio […]
Oferta asortymentowa marki Koral w 2016 roku wzbogaciła się o 7 zupełnie nowych produktów. Oprócz tego, linia kilku najbardziej popularnych lodów została uatrakcyjniona o nowe, unikalne smaki. Nowe propozycje marki Koral Propozycja marki Koral zakłada wprowadzenie między innymi trzech nowych rodzajów owocowych lodów sorbetowych. Reklamowany jako „Hit lata 2016” sorbetowy Roller to zakręcone lody o smaku truskawki, owoców egzotycznych i mango, sprzedawane w pojemności 85 ml. Kolejną propozycją firmy Koral na sezon lodowy 2016 są […]
- 1