Rok 2020 zapowiadał się optymistycznie dla rynku słodyczy. Niestety wybuch pandemii i spowodowane nią ograniczenia w eksporcie oraz życiu społecznym przełożyły się na spadek przychodów producentów słodkości. W nadchodzącym roku sytuacja ma się jednak poprawić – jak podają prognozy, sprzedaż wyrobów cukierniczych będzie wyższa niż przed pandemią. Z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy produkujące słodycze oraz jakie trendy będą kształtować ich oferty w przyszłym sezonie? O tym, co czeka rynek słodyczy w 2021 roku […]
ZPC Brześć
Polski rynek słodyczy ma się dobrze – w okresie od sierpnia 2018 do lipca 2019 jego wartość wyniosła ponad 12,69 mld złotych[1]. W 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać: dobra koniunktura, rozwój eksportu oraz różnicowanie się asortymentów produktów. Producenci słodyczy będą musieli zmierzyć się w nadchodzących miesiącach z nowymi trendami i wahaniami cen surowców oraz przygotować się na możliwe zmiany w prawie. O tym, jak zmieni się rynek słodyczy w 2020 roku oraz w […]
ZPC Brześć, rodzinny producent słodyczy i przekąsek, zapowiada zmiany w składzie swoich flagowych produktów z ciasta ptysiowego. Firma – odpowiadając na trendy rynkowe oraz oczekiwania klientów – wyeliminuje z receptury słomki oraz groszku ptysiowego składniki, które mogą budzić wątpliwości konsumentów, stawiając na prosty, naturalny skład. Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego koncentruje się na produkcji tradycyjnych wyrobów cukierniczych, opartych na domowych recepturach. Flagowe produkty marki Brześć z ciasta ptysiowego mają krótkie, proste składy i pozbawione są konserwantów. […]
Od 28 grudnia w sieci sklepów Biedronka, na terenie całej Polski, pojawi się słomka ptysiowa marki Brześć. Kolejna akcja in-out, realizowana przez producenta wyrobów cukierniczych we współpracy z popularną siecią handlową, to element konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju kanałów sprzedażowych, zwłaszcza w obszarze „private labels”. Wyroby Brześcia od dłuższego czasu regularnie pojawiają się nie tylko w Biedronce, ale również w takich sieciach jak Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan. Firma wprowadza swoje wyroby na półki sklepowe zarówno […]
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopolskiej sieci dyskontów. Firma Brześć już od kilku lat sukcesywnie nawiązuje współpracę z sieciami handlowymi, sprzedając swoje produkty w ich markach własnych lub wyroby sygnowane marką Brześć w ramach akcji in-out. Promocje te polegają na wprowadzeniu produktu do […]
Już w maju na wszystkich sklepowych półkach sieci Biedronka na terenie całego kraju pojawi się słomka ptysiowa z cukrem marki Brześć (200g). Jest to element ciągłej ekspansji producenta kruchych przekąsek z Brześcia Kujawskiego w sieciach supermarketów. Flagowy produkt marki Brześć pojawi się na półkach popularnej sieci handlowej w ramach akcji in- out. Słomka ptysiowa z cukrem, jak również inne kruche oraz drożdżowe wyroby firmy, gości już od dłuższego czasu na półkach sklepowych takich sieci jak Lewiatan, POLOmarket, Mila, Eko […]
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, wobec czego na sklepowych półkach możemy coraz częściej spotkać gotowe ciasta, które postawimy na wigilijnym stole. Do sprzedaży w sklepach Tesco trafiły makowce firmy Brześć. Producent wyrobów cukierniczych z Brześcia Kujawskiego ma w swoim asortymencie makowce już od dawna, lecz w okresie przedświątecznym ciasta te są sprzedawane w specjalnym, dedykowanym opakowaniu. Jest to kolejny etap współpracy pomiędzy firmą Brześć a brytyjską siecią supermarketów, która w Polsce posiada już […]
Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu. Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 1956 sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości. […]
Facebook jest coraz mocniej wykorzystywany przez firmy spożywcze w celu zwiększenia sprzedaży oraz przywiązania klientów do swojej marki. Rosnące znaczenie social mediów w Polsce widać zarówno na przykładzie gigantów jak i mniejszych przedsiębiorstw. Według badań opublikowanych przez portalspozywczy.pl w październiku 2011 r. aż 97% ankietowanych stwierdziło, że kontakt z marką w Internecie miał wpływ na zakup danego produktu. Pokazuje to jak duże znaczenie ma Internet w kontekście promocji produktów. Rozwój social mediów w branży spożywczej […]
- 1