Supermarkety

Intermarché ponownie otwiera sklepy w Zielonej Górze

Intermarché Zielona Góra

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché wraca na ścieżkę rozwoju i otwiera ponownie swoje punkty sprzedaży w Zielonej Górze, która jest kolebką marki w Polsce. 7 marca br. został otwarty sklep zlokalizowany przy ul. Szosa Kisielińska 22. W drugim kwartale br. do Zielonej Góry zawitają jeszcze 2 kolejne supermarkety sieci, a także 2 przysklepowe stacje paliw, a wszystko pod okiem nowego właściciela, Marcina Rusiniaka. Sklep przy ul. Szosa Kisielińska 22 w Zielonej Górze zachwyci klientów szeroką ofertą […]

Stokrotka największym pracodawcą i firmą handlową na Lubelszczyźnie

Stokrotka - Złota Setka

W całej Polsce zakupy można zrobić już w ponad 900 Stokrotkach. Sieć dynamicznie się rozwija i jest doceniana zarówno za dopasowanie sklepów i oferty do potrzeb klientów, jak i tempo wzrostu. Ostatnio została wyróżniona w rankingu Dziennika Wschodniego Najlepszych Firm Lubelszczyzny, czyli regionu, w którym firma ma swoją centralę. Stokrotka znalazła się w gronie Najlepszych Firm Lubelszczyzny w Rankingu Złota Setka 2022 organizowanym przez redakcję Dziennika Wschodniego. Zajęła trzecie miejsce w głównym zestawieniu oraz pierwsze […]

Retail Summit: Nagrody „Retailer of the Year 2023” przyznane

Retail Summit 2023

W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]

Sieć Dino rośnie w siłę, 2022 rok z rekordem

Dino Polska

Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów. Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu. Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r. Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce […]

Stokrotka ma już 900 sklepów!

900 sklep Stokrotka

15 grudnia br. w Gdańsku przy al. Jana Pawła II 9 otwarty został nowy supermarket Stokrotki. To 900. sklep należący do sieci. Firma konsekwentnie i dynamicznie zwiększa liczbę swoich placówek w całej Polsce, uruchamiając w tym tygodniu 15 nowych Stokrotek. Szybko się rozwijamy i kontynuujemy plany w zakresie ekspansji, co daje nam dużo satysfakcji. Od kilku lat powiększamy sieć o około 100 sklepów rocznie, dzięki czemu umacniamy naszą pozycję w branży. Utrzymywanie w ostatnim czasie […]

POLOmarket świętuje 25 lat istnienia

25 lat POLOmarket

POLOmarket – największa polska sieć supermarketów obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Sieć liczy obecnie ponad 280 nowoczesnych placówek handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, trzy kompleksowe centra logistyczne i zatrudnia 5500 pracowników. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć osiągnęła obrót w wysokości 2,7 mld zł netto. Sklepy POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. To dla nich właśnie sieć nieustanie się rozwija zgodnie z niezmiennie aktualną od 25 lat misją: Być ulubionym polskim supermarketem. […]

Pierwszy sklep POLOmarket w Pruszczu Gdańskim

Otwarcie POLOmarket w Pruszczu Gdańskim

Polska sieć supermarketów POLOmarket 13 maja otworzyła kolejny w tym roku nowy obiekt. Tym razem inwestycja została zrealizowana w Pruszczu Gdańskim. Jest to pierwszy sklep sieci POLOmarket w tym mieście. W zakresie inwestycji, supermarket w Pruszczu Gdańskim został zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami sieci i wg najnowszego konceptu. Funkcjonalne i szerokie aleje zakupowe oraz odpowiednio dostosowany układ regałów zapewniają bardzo wysoki komfort codziennych zakupów. Obiekt posiada także szereg proekologicznych rozwiązań takich jak pompa ciepła zintegrowana […]

Dynamiczny wzrost SPAR w I kwartale 2018 roku

SPAR

SPAR Polska odnotował wzrost obrotów w I kwartale 2018 r. aż o 21,37%, w porównaniu do analogicznego okresu roku 2017, przy wzroście like for like na poziomie 8,35%. Firma kontynuuje rozwój sieci, raportując dynamiczne wzrosty po zamknięciu ubiegłego roku rekordową kwotą ponad 1 170 mln zł obrotu. Wskaźnik LfL, porównujący sprzedaż tych samych placówek w chwili obecnej i przed rokiem, dający możliwość zmierzenia efektywności sklepów, oceny ich kondycji oraz tempa rozwoju sieci SPAR Polska liczącej […]

Bacalis i Master Fish – nowe marki własne POLOmarketu

POLOmarket nowości marki własnej - grudzień 2017

Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]

UOKiK wydaje zgodę na przejęcie Eko Holding przez Eurocash

Supermarkety EKO kolejną marką grupy Eurocash, która konsekwentnie buduje swoją siłę w rynku detalicznym. Dzięki uzyskanej właśnie zgodzie UOKiK, dołączą one do innych marek sklepów EC, takich jak Delikatesy Centrum, Abc, Lewiatan, Groszek i inne. Według innych informacji z rynku, EC najprawdopodobniej odpadł z listy potencjalnych kupców sieci sklepów Żabka. Ta transakcja byłaby kolejnym krokiem milowym w rozwoju sieci i naturalnie wzmocniłaby obecność sklepów grupy EC w dużych i średnich miastach. To wciąż najmniej zagospodarowany […]