Ogólnopolska sieć handlowa Dino Polska otworzyła w 2022 roku aż 344 nowe sklepy (o 1 sklep więcej niż w 2021 roku) i dobiła tym samym do zawrotnej liczby 2156 sklepów. Powierzchnia łączna sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. m2 wobec 710,4 tys. m2 rok temu. Sieć Dino rozwija się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 2156 na koniec 2022 r. Największy konkurent czyli Biedronka (Jeronimo Martins) posiada w Polsce […]
Supermarkety
15 grudnia br. w Gdańsku przy al. Jana Pawła II 9 otwarty został nowy supermarket Stokrotki. To 900. sklep należący do sieci. Firma konsekwentnie i dynamicznie zwiększa liczbę swoich placówek w całej Polsce, uruchamiając w tym tygodniu 15 nowych Stokrotek. Szybko się rozwijamy i kontynuujemy plany w zakresie ekspansji, co daje nam dużo satysfakcji. Od kilku lat powiększamy sieć o około 100 sklepów rocznie, dzięki czemu umacniamy naszą pozycję w branży. Utrzymywanie w ostatnim czasie […]
POLOmarket – największa polska sieć supermarketów obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Sieć liczy obecnie ponad 280 nowoczesnych placówek handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, trzy kompleksowe centra logistyczne i zatrudnia 5500 pracowników. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć osiągnęła obrót w wysokości 2,7 mld zł netto. Sklepy POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. To dla nich właśnie sieć nieustanie się rozwija zgodnie z niezmiennie aktualną od 25 lat misją: Być ulubionym polskim supermarketem. […]
Polska sieć supermarketów POLOmarket 13 maja otworzyła kolejny w tym roku nowy obiekt. Tym razem inwestycja została zrealizowana w Pruszczu Gdańskim. Jest to pierwszy sklep sieci POLOmarket w tym mieście. W zakresie inwestycji, supermarket w Pruszczu Gdańskim został zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami sieci i wg najnowszego konceptu. Funkcjonalne i szerokie aleje zakupowe oraz odpowiednio dostosowany układ regałów zapewniają bardzo wysoki komfort codziennych zakupów. Obiekt posiada także szereg proekologicznych rozwiązań takich jak pompa ciepła zintegrowana […]
SPAR Polska odnotował wzrost obrotów w I kwartale 2018 r. aż o 21,37%, w porównaniu do analogicznego okresu roku 2017, przy wzroście like for like na poziomie 8,35%. Firma kontynuuje rozwój sieci, raportując dynamiczne wzrosty po zamknięciu ubiegłego roku rekordową kwotą ponad 1 170 mln zł obrotu. Wskaźnik LfL, porównujący sprzedaż tych samych placówek w chwili obecnej i przed rokiem, dający możliwość zmierzenia efektywności sklepów, oceny ich kondycji oraz tempa rozwoju sieci SPAR Polska liczącej […]
Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]
Supermarkety EKO kolejną marką grupy Eurocash, która konsekwentnie buduje swoją siłę w rynku detalicznym. Dzięki uzyskanej właśnie zgodzie UOKiK, dołączą one do innych marek sklepów EC, takich jak Delikatesy Centrum, Abc, Lewiatan, Groszek i inne. Według innych informacji z rynku, EC najprawdopodobniej odpadł z listy potencjalnych kupców sieci sklepów Żabka. Ta transakcja byłaby kolejnym krokiem milowym w rozwoju sieci i naturalnie wzmocniłaby obecność sklepów grupy EC w dużych i średnich miastach. To wciąż najmniej zagospodarowany […]
Jedna z największych grup detalicznych w kraju z obrotami ponad 3 mld zł – Polska Grupa Supermarketów (PGS), sieć skupiająca polskie sklepy Top Market, Delica, Minuta8 uważa, że w miejsce jednego progu (2%), rząd powinien wprowadzić skalę progresywną zależną od wysokości obrotu podmiotów gospodarczych (a nie obiektów handlowych). Należy ustalić progi podatkowe od obrotu, tak aby pozwolić rozwijać się rodzinnym małym firmom i średnim polskim sieciom handlowym. Stąd nasz propozycja skali od 0,0% – 6,5%. […]
POLOmarket i Stokrotka informują, że zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o. Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld złotych netto. Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych […]
- 1