Codzienne wstawanie, długie lekcje, sprawdziany, odrabianie prac domowych – ciężko przywyknąć do wszystkich tych obowiązków po długim wakacyjnym odpoczynku. Ponowne przyzwyczajenie się do szkolnego rytmu bywa trudne. Warto umilić najmłodszym te chwile i zadbać o słodki dodatek do drugiego śniadania. Wielu rodziców próbuje uprzyjemnić swoim pociechom początek roku szkolnego. Po długich wakacyjnych wyjazdach i labie nie jest to najłatwiejsze. Dzieci przyzwyczajają się do luźnej atmosfery, swobody działania, braku obowiązków. Dlatego powrót do szkolnej dyscypliny wymaga […]
Słodycze
W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września. Marka Grześki przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla dzieci wracających do szkół. Wszystkim uczniom producent kultowych wafelków oferuje przekąski w atrakcyjnych cenach. Na dodatkowych ekspozycjach z wyróżniającą się grafiką szkolnego autobusu, dostępnych w punktach sprzedaży, znajdują się wafelki Grześki, batony Jeżyki […]
Perfetti Van Melle – jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. popularnych cukierków Mentos czy lizaków Chupa Chups, od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku. Kto wie, jak wyglądałyby specjały tej firmy, gdyby nie podróż braci Van Melle do Polski na początku XX wieku? Niewielki, na pierwszy rzut oka niepozorny cukierek, który zrobił ogromną karierę na całym świecie. Mentos, bo o nim mowa, jest doskonale znany każdemu miłośnikowi słodyczy. W Polsce pojawił się na […]
Na polski rynek wprowadzony został nowy produkt globalnego koncernu Mondelez International – ciastka Milka Crunchy Break. To odpowiedź firmy na rosnące znaczenie produktów on-the-go, po które coraz częściej sięgają żyjący w biegu konsumenci. Globalny trend konsumpcji w biegu on-the-go stymuluje wzrost znaczenia produktów wybieranych impulsowo. Polacy coraz częściej sięgają po produkty w wygodnym opakowaniu. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów Mondelez Polska wprowadził na rynek nowy produkt uzupełniając ofertę tzw. impulsów. Milka Crunchy Break to ciastko […]
Marka Familijne stawia na Familijne wafle Gofrowe. Do rodziny wafli dołączył nowy smak Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym, a pozostałe produkty z linii przeszły relaunch. Produkty są już dostępne w ogólnopolskiej dystrybucji. Oferta marki Familijne została rozszerzona o unikalną nowość. Nowe Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym poszerzają linię Familijnych wafli Gofrowych, które nie posiadają żadnego odpowiednika na rynku. Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym to ekstra chrupka propozycja, którą tworzy delikatny krem o […]
Po kawę sięga cały świat. Z reguły po to, aby dodać sobie energii i wzmocnić koncentrację. Ilość wypijanych kaw stale rośnie, co oznacza, że zapotrzebowanie na pobudzenie jest nadal niezaspokojone. Nic więc dziwnego, że obok tego segmentu rynku, prężnie działa branża napojów energetyzujących, które są najpopularniejszym substytutem kawy. Już w 2016 roku przekroczył on wartość 1 mld zł, a z każdym kolejnym rokiem liczba ta rośnie wraz ze wzrostem popytu na te napoje. Szacuje się, […]
Koniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych. Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt […]
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem. Zmiana identyfikacji wizualnej marki Odra z jednej strony ma na celu otwarcie się na nowych odbiorców, wskazanie im dlaczego warto jej zaufać, sięgnąć po nią i zaprzyjaźnić się z nią. Z drugiej zaś jest narzędziem powrotu do korzeni. Kotwica, symbol który towarzyszył marce od 1950, powraca w logo […]
Portfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek. Malaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach idealnych na specjalne okazje, takie jak Walentynki czy Dzień Kobiet. Marka do swojego portfolio dodała oryginalne puszki prezentowe w aż czterech wzorach z ozdobną banderolą „Dla Ciebie”. W każdej puszce znajduje się mix […]
Mieszanka cynamonu, goździków i kolendry znalazła się w niezwykle aromatycznej nowości od marki Delecta – Pierniczki korzenny smak. Limitowana, bożonarodzeniowa propozycja jest dostępna w szerokiej dystrybucji od 3 października br. Pierniczki to najpopularniejszy świąteczny wypiek. Dzięki mieszance od marki Delecta ich przygotowanie jest niezwykle szybkie i wygodne. Zawartość opakowania, do której wystarczy dodać jedynie jajo oraz masło lub margarynę, pozwala przygotować ok. 70 ciasteczek. Dołączony do produktu stempelek w kształcie konika, gwiazdki, ludzika lub bałwanka (w […]