Nowy KitKat Green Tea Matcha – poczuj smak prosto z Japonii!

KitKat Green Tea MatchaOdpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży.

Już od połowy marca miłośnicy czekolady w Polsce będą mogli się cieszyć smakiem nowego KitKat Green Tea Matcha. To wyjątkowe połączenie matcha, czyli sproszkowanej zielonej herbaty z gładką, białą czekoladą. Do tej pory zachwycali się nim głównie mieszkańcy Japonii i odwiedzający ten kraj turyści.

Od momentu swojego powstania w 1935 roku, w Wielkiej Brytanii, KitKat zyskał popularność na całym świecie. W Japonii, w ciągu ostatnich 20 lat, Nestlé wprowadziło tę markę na bardzo wysoki poziom, dzięki innowacyjnym połączeniom smakowym i inspirującym edycjom specjalnym. Cieszymy się, że w tym roku wprowadzamy do Europy jeden z najbardziej kultowych japońskich KitKatów.

– powiedział Alexander von Maillot, Dyrektor Globalny Biznesu Słodyczy w Nestlé.

KitKat Green Tea Matcha to kolejna ciekawa nowość od Nestlé. W 2018 r. marka wprowadziła KitKat Ruby – pierwszy baton w rubinowej czekoladzie. Na rynek europejski KitKat Green Tea Matcha jest produkowany w Hamburgu, w Niemczech. Do jego wytwarzania używa się ziaren kakaowych, posiadających certyfikat UTZ, będący potwierdzeniem przestrzegania dobrych praktyk rolniczych na plantacjach, oraz prawdziwej zielonej herbaty z Japonii i Chin. Nie zawiera on sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów.

Batony KitKat Ruby i KitKat Green Tea Matcha to kolejny dowód na to, jak bardzo jesteśmy zaangażowani w rozwijanie naszej wiodącej, międzynarodowej marki słodyczy. W ostatnich latach wprowadziliśmy także inne nowatorskie smaki i produkty premium do rodziny KitKat, w tym m.in. KitKat Chunky i KitKat Senses!

– podsumowuje Alexander von Maillot.

KitKat jest silną, globalną marką wśród słodyczy, o czym świadczy fakt, że w każdej sekundzie na całym świecie konsumowane jest aż 150 batonów KitKat. To także marka numer jeden oraz najsilniejszy produkt w słodyczowym portfolio Nestlé. Do Japonii zawitała w 2000 r. ze smakiem truskawkowym. Od momentu pojawienia się, batony KitKat stały się tam bardzo popularne i na przestrzeni lat występowały w ponad 350 smakach. To właśnie jeden z nich stał się inspiracją do stworzenia KitKat Green Tea Matcha.

Więcej informacji o marce KitKat w Japonii dostępnych jest na stronie: https://nestle.jp/brand/kit/inbound/en/

Nestlé

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alexander von Maillot, Baton, Baton czekoladowy, Czekolada, KitKat, KitKat Chunky, KitKat Green Tea, KitKat Ruby, KitKat Senses, KitKat zielony, Producent słodyczy
Chupa Chups Mini Mega 6x120g
Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki

Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę....

Zamknij