Polskie Supermarkety

POLOmarket: blisko 1,2 mln uczestników programu lojalnościowego POLOkarta

POLOkarta

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart. Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie […]

3. urodziny sieci Mila

3 urodziny sieci Mila

Supermarkety Mila kolejny rok z rzędu oferuje specjalne akcje i promocje z okazji urodziny sieci. Mimo, że doświadczenia handlowe firmy sięgają 1997 roku, to działalność pod szyldem Mila rozpoczęła się w styczniu 2015 roku. Aby wspólnie z Klientami świętować trzecią rocznicę tego wydarzenia, sieć przygotowała liczne atrakcje. Urodziny na 6! 15 stycznia 2018 r. w sklepach sieci wystartuje akcja: „Urodziny na 6!”*.  Klienci supermarketów Mila, którzy zrobią zakupy w poniedziałek, wtorek lub środę za minimum […]

Bacalis i Master Fish – nowe marki własne POLOmarketu

POLOmarket nowości marki własnej - grudzień 2017

Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]

MarcPol odświeża wizerunek. Najpierw logo i hasło przewodnie, teraz nowa strona internetowa

MarcPol uruchomił nową stronę www. Przebudowany serwis internetowy to kolejny ważny element rebrandingu polskiej sieci handlowej. Odmieniony wygląd zyskała również gazetka oraz strona sieci na portalu facebook.com. Nową stronę www.marcpol.pl wyróżnia przede wszystkim funkcjonalny, łatwy w nawigacji layout, czytelny podział na zakładki, w tym Strefę Klienta z odmienioną gazetkę promocyjną. W serwisie znaleźć można również m.in. przepisy na tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej oraz informacje nt. prowadzonych rekrutacji i programów praktyk. Szata graficzna strony […]

Rozwiązanie porozumienia w sprawie Polskich Supermarketów

POLOmarket Sp. z o.o. informuje, że Zarząd spółki podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego pomiędzy spółką a Stokrotka Sp. z o.o.  w dniu 4 maja 2015 roku, którego przedmiotem było zawiązanie spółki Polskie Supermarkety. Wypowiedzenie porozumienia następuje na etapie prac koncepcyjnych przed jakimkolwiek podjęciem działań operacyjnych. W toku prowadzonych uzgodnień dotyczących modelu współpracy nie udało się stronom wypracować wspólnego rozwiązania satysfakcjonującego obie spółki. Zdaniem Zarządu POLOmarket ze względu na istotne rozbieżności pomiędzy stronami realizacja założeń […]

POLOmarket i Stokrotka nawiązują współpracę poprzez utworzenie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o.

POLOmarket i Stokrotka informują, że zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej  poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o. Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających  4,1  mld złotych netto. Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych […]