Polskie lody

Koral stawia na Granda i Lodowe finezje

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok. Rok 2018 będzie rokiem Granda. Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato. – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa […]

Rozmowa z Pawłem Kwiatkowskim i Włodzimierzem Karandyszowskim z firmy Pura Vida – nowego gracza na polskim rynku lodów

O firmie Pura Vida, jej pozycji na rynku lodów, konkurencji i planach na przyszłość rozmawiamy z Pawłem Kwiatkowskim i Włodzimierzem Karandyszowskim. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pura Vida to nowa marka na polskim rynku lodów. Czy może nam Pan opowiedzieć więcej o firmie – skąd wziął się pomysł na produkcję lodów i co wyróżnia lody Pura Vida od produktów konkurencji? Paweł Kwiatkowski: Razem z Włodzimierzem Karandyszowskim mamy prawie 35 lat doświadczenia w branży lodowej. Byłem […]