Firma kurierska K-EX we współpracy z Kolporterem przygotowała nową usługę, która od początku października br. jest realizowana w wybranych, 240 salonikach prasowych Kolportera oraz salonach Top-Press. Klienci saloników mogą teraz nadać lub odebrać osobiście przesyłki kurierskie. Klient zainteresowany usługą powinien złożyć w saloniku przesyłkę wraz z listem przewozowym. Blankiety listów dostępne są w punktach nadawczych. Po wypełnieniu listu klient dokonuje opłaty, a nasza firma doręcza przesyłki do odbiorców na terenie całej Polski. – wyjaśnia Mariusz Czepiec, […]
Mateusz Wiśniewski
Urszula Gądek z Olkusza wygrała milion punktów PAYBACK – nagrodę główną w loterii „Zostań Milionerem PAYBACK”, prowadzonej w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press. Klienci dokonujący zakupów w salonikach, a posiadający zarejestrowaną kartę Programu Bonusowego PAYBACK, za każde wydane 2 złote otrzymywali jeden punkt PAYBACK. Klienci mogli również zdobywać większą liczbę punktów w regularnych akcjach promocyjnych z punktami PAYBACK, np. 3 razy więcej punktów za zakup prasy. Zarówno punkty promocyjne, jak i podstawowe traktowane były jako […]
Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Kolporter ma trzy własne sieci handlowe: saloniki prasowe, salony Top-Press oraz sklepy spożywcze Dobry Wybór. Podstawową specjalnością handlową firmy pozostają dwie pierwsze. W jakim kierunku idzie ich rozwój? Są dwa strategiczne kierunki działania: pozyskiwanie optymalnych lokalizacji oraz zwiększanie efektywności sprzedaży. W tej chwili mamy ok. 870 saloników, z czego już blisko 100 to salony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, […]
- 1