Marketing

Paola Sandoval nowym Dyrektorem ds. Marketingu w Coca-Cola Poland Services

Paola Sandoval - Coca-Cola Poland

Paola Sandoval od listopada przejmie obowiązki Dyrektora ds. Marketingu Coca-Cola Poland Services, zastępując na tym stanowisku Mikołaja Ciasia. Sandoval będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfela firmy oraz za zarządzanie jej obszarami strategii biznesowej. Sandoval posiada kilkunastoletnie międzynarodowe doświadczenie w marketingu, które zdobyła pracując ostatnio dla GLI (Genomma Lab International), gdzie pełniła rolę szefa marketingu. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Coca-Cola w Meksyku i Tajlandii, a także w […]

Jakie korzyści może przynieść RTM (Real Time Marketing)?

RTM, czyli Real Time Marketing to zjawisko, które pojawiło się kilka lat temu i od razu zdobyło dużą popularność. Głównie dzięki mediom społecznościowym oraz Internetowi. Stało się tak, ponieważ współcześnie bardzo szybko jesteśmy w stanie przekazywać informacje oraz komunikować się. Jak wykorzystywać trendy w komunikacji swojej marki i dlaczego warto to robić szybko? Dowiesz się właśnie z tego artykułu. Czym jest RTM? RTM, czyli Real Time Marketing jest marketingiem czasu rzeczywistego. Wraz z postępem technologicznym […]

Nietypowe akcje promujące nowe produkty na rynku

Verbena

Wprowadzanie nowego produktu na rynek wcale nie jest proste. Oprócz zapewnienia dystrybucji i dostępności na półce sklepowej trzeba sprawić, aby jak najwięcej osób z potencjalnej grupy docelowej dowiedziało się o nim oraz żeby chciało go zakupić. Stosuje się więc w tym celu szereg zabiegów, takich jak reklamy w telewizji, w radiu, w Internecie, promocje w supermarketach czy konkursy konsumenckie. Jednak dziś warto przedstawić kolejne narzędzie, które może sprawić, że nasz produkt zostanie zauważony – niestandardowe […]

Jak komunikować produkty spożywcze w social media?

Góralki

Często spotykamy się ze stwierdzeniem, że każda firma powinna mieć swój profil na portalach społecznościowych. Oczywiście, zależy to od celów komunikacyjnych jakie stawia sobie marka. Produkty spożywcze to bardzo wdzięczny temat do komunikowania na Facebooku i Instagramie czy Youtube. Jednak trzeba robić to w określony sposób. Poniżej znajdziecie kilka porad dotyczących tego jak rozmawiać z potencjalnymi klientami, którzy poruszają się w Internecie. Wybierz cel i sprawdź grupę docelową Zakładając naszą obecność w mediach społecznościowych ważne […]

Świąteczna kampania promocyjna marki Cukier Królewski

Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach. Polacy uwielbiają „Słodkie gesty” Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która […]

Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG w mediach w III kwartale 2015 – analiza wydatków reklamowych

FMCG

W trzecim kwartale 2015 roku sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 miliony złotych, notując tym samym 12% wzrost w stosunku do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Również na tle innych branż producenci FMCG, w zestawieniu do roku 2014, zaliczyli wzrost najbardziej zwiększając wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł). Największe nakłady pochłonęła reklama telewizyjna, a wśród magazynów prym wiodły media branżowe – wynika z analizy przeprowadzonej przez niezależny dom mediowy Codemedia. Producenci soków i […]

Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów – parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do […]

Już w październiku nowa kampania telewizyjna marki Jawo

Jawo

W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo – jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych. Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami. Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie […]

Marka lodów Cortina z nową kampanią promocyjną

Lody Cortina - spot reklamowy

Należąca do Nestlé Schöller marka CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja! Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej. Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych marka […]

Spar rusza z kampanią reklamową

SPAR Stryszawa

Sieć sklepów SPAR rozpoczęła świąteczno-noworoczną kampanię reklamową promującą sklepy i ofertę sieci. Spoty reklamowe pojawią się w paśmie popołudniowym i wieczornym lokalnych ośrodków TVP kilku polskich miast. Spoty zostaną wyemitowane w regionalnych ośrodkach TVP Rzeszów, Kraków, Katowice, Gorzów Wielkopolski oraz Zielona Góra w godzinach popołudniowych o godzinie 18.30 oraz wieczornych o godzinie 22.00. Podczas kampanii trwającej blisko miesiąc zostanie wyemitowanych 56 spotów reklamowych. Kampania jest uzupełnieniem naszych aktualnych działań promocyjnych i reklamowych. Zdecydowaliśmy się na media […]