W ofercie marki FRoSTA pojawił się nowy produkt – Szpinak siekany. Jest dostępny w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od maja 2012 r. Nowy produkt to lekko rozdrobniony szpinak uprawiany specjalnie dla FRoSTY. Zamrożony tuż po zebraniu Szpinak siekany bez żadnych dodatków, zachowuje naturalny smak, aromat i wartości odżywcze. Doskonały jako baza do zup, sosów oraz farszów do pierogów, naleśników i tart. Nowy produkt rozszerza asortyment szpinaków FRoSTY o kolejną, piątą już propozycję. Szpinak siekany […]
FRoSTA
Marka FRoSTA jako pierwsza wprowadziła na rynek mieszankę, oddającą charakter kuchni karaibskiej. Warzywa na patelnię karaibskie to unikatowa kompozycja soczystych warzyw i tropikalnych owoców. Podstawą kuchni karaibskiej są oryginalne połączenia smakowe. Łączy owoce i warzywa; słodkie, pikantne i ostre komponenty. Warzywa na patelnię karaibskie oddają charakter kuchni Wysp Karaibskich. Stanowią unikalną kompozycję ananasa, mango, brokułów, fasolki szparagowej, marchewki, cebuli, papryki oraz marchewki żółtej. Egzotycznego smaku dodaje im sos przyrządzony na bazie mleczka kokosowego i oryginalnych […]
Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych Soma na zlecenie FRoSTY przeprowadziła badania postaw konsumenckich wobec sztucznych dodatków do żywności. U 61% Polaków pozytywne deklaracje prozdrowotne przekładają się na zorientowane na zdrowie świadome kupowanie produktów. Jak wynika z przeprowadzonych badań, większość Polaków deklaruje przywiązanie dużej wagi do zdrowego odżywania. Swoje preferencje starają się przekładać na zachowania prozdrowotne lub zorientowanie na zdrowie świadome kupowanie produktów. Deklaracje prozdrowotne oraz rzeczywiste zachowania w sklepie pozwoliły wyróżnić pięć typów konsumentów: entuzjastów, […]