Kongres Poland & CEE Retail Summit 2019

Retail Summit 2019W dniach 3-4 kwietnia 2019 roku w Hotelu Hilton przy ul. Grzybowskiej w Warszawie, odbędzie się XI edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU oraz BBM.

Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie.

Kongres Retail Summit 2019 skupi się na przyszłości sektora – pozwoli poznać trendy, które wpłyną na kształt polskiego handlu, przybliży temat digitalizacji oraz zapozna uczestników ze specyfiką klienta przyszłości.

Formuła najbliższej edycji kongresu została wzbogacona o dodatkowe możliwości poszerzania wiedzy oraz nawiązywania relacji – będą to m.in. warsztaty przed kongresem, rozbudowana sesja Futurology in Retail, więcej czasu na dyskusje i rozmowy z uczestnikami, a także nowe okazje do networkingu.

Już dziś zapraszamy Państwa również na wieczorną galę oraz ceremonię wręczenia nagród „Retailer of the Year 2018 – Wybrany przez dostawców„. Jest to jedyna nagroda na rynku retail przyznawana sieciom handlowym przez ich dostawców. Sieci oceniane są przez dostawców podczas badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen, która jest partnerem nagrody.

Podczas tegorocznej edycji konferencji Retail Summit, po raz pierwszy przyznana zostanie nagroda dla sieci handlowej promującej ideę zrównoważonego rozwoju: „Sustainability in Retail Award 2018„.

Dołącz do grona uczestników Retail Summit 2019 – wspólnie będziemy kruszyć lód z serca polskiego handlu, by wzmocnić relacje między wszystkimi podmiotami branży i by zdobyć uznanie klientów.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną broszurą prezentującą konferencję oraz do odwiedzenia strony internetowej poświęconej konferencji: www.retail-conferences.com.

Retail Summit 2019 w liczbach:

  • 1250+ uczestników
  • 420 firm
  • 80+ sieci handlowych
  • 235+ przedstawicieli retailerów
  • 650+ przedstawicieli dostawców FMCG

Szczegóły Retail Summit 2019:

  • Handel w Polsce: Trendy, Strategie, Modele współpracy
  • Współpraca sieć handlowa – producent FMCG: Private Labels, Ceny, Marże i promocje
  • E-commerce w handlu detalicznym: e-Tailing, e-Commerce w FMCG, Kooperacje
  • Omnishopper w świecie marek: Shopper Insights, A Brands, Category Management
  • Supply Chain Excellence: Efektywność, Kreowanie wartości, Supply Chain 4.0
  • Futurology w branży retail: Digitalizacja, Modernizacja, Personalizacja

WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ – W JEDNYM CZASIE I MIEJSCU
Najnowsze trendy, Najgorętsze tematy, Najbardziej poszukiwani eksperci

  • Inspirujące spotkania z liderami z Polski i zagranicy, którzy zaprezentują kierunki rozwoju rynku w najbliższych latach
  • Najbardziej innowacyjne rozwiązania i najnowsze trendy, które ukształtują rynek FMCG i handlu w 2019 roku i wpłyną na strategię rozwoju firm z branży
  • Wiele sesji networkingowych, które pomogą uczestnikom nawiązać relacje z najbardziej poszukiwanymi osobami w branży
  • Mnóstwo praktycznych warsztatów i webinariów dostępnych nawet przed kongresem – tylko dla uczestników najbliższej edycji
  • Innowacyjny sklep przyszłości – pełen inspirujących rozwiązań oraz najnowszych technologii
  • Gala „Retailer of the Year 2018” oraz nagrody dla sieci handlowych, które producenci FMCG oceniają jako swoich najlepszych partnerów biznesowych

ECU / BBM

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.