Baton

Nowy KitKat Green Tea Matcha – poczuj smak prosto z Japonii!

KitKat Green Tea Matcha

Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży. Już od połowy marca miłośnicy czekolady w Polsce będą mogli się cieszyć smakiem nowego KitKat Green Tea Matcha. To wyjątkowe połączenie matcha, czyli sproszkowanej zielonej […]

Ewa Chodakowska tworzy markę Be Raw – zdrowe przekąski od słynnej trenerki fitness

Ewa Chodakowska - Be Raw

Najpopularniejsza polska trenerka fitness – Ewa Chodakowska wprowadza na rynek nową markę przekąsek Be Raw. Projekt tworzony jest wspólnie z firmą Purella Food, która jest producentem zdrowych przekąsek. Produkowane w technologii RAW batony bezglutenowe z dodatkiem superfoods takich jak nasiona chia, surowe kakao, chlorella, orzechy, burak czy kokos, pozwolą dostarczyć bogactwo składników odżywczych. W linii Be Raw znajdziemy również baton proteinowy zawierający aż 22,8 g białka, oblany 86% gorzką czekoladą. Wszystkie batony podane w pysznie zakręconych kompozycjach smakowych, będą idealną […]

Batony zbożowe w ofercie Helio

W ofercie firmy Helio, polskiego producent bakalii, pojawiła się nowa zdrowa przekąska – batony zbożowe, które z pewnością trafią w gusta wymagających klientów, szukających nietuzinkowych smaków. Smaczne i pożywne batony zbożowe Helio produkowane są z pożądanych obecnie przez konsumentów składników bakaliowo-zbożowych. Ich bazą są m.in. płatki owsiane, czy płatki z pełnych ziaren zbóż, zaś dodatki oparte są na naturalnych składnikach, np. czekoladzie, czy naturalnym miodzie, a nie ich substytutach. Składniki te gwarantują wysoką zawartość błonnika […]

Jeszcze bardziej zbuntowany batonik Daim Mint z dodatkiem mięty

Czy poznaliście już nowe, ekscytujące oblicze Daim’a? Na lato karmelowe batoniki odświeżyły swój smak dodatkiem mięty! Podobnie jak klasyczna wersja, batonik Daim Mint charakteryzuje doskonałe połączenie chrupiącego, karmelowego nadzienia zanurzonego w aksamitnej, mlecznej czekoladzie, a dodatek mięty nadaje mu wyjątkowego smaku, idealnego na lato. Zbuntowane batoniki Daim Mint kupić można w drogeriach SuperPharm i sklepach Ikea. Index Food

Nestlé z nową kampanią reklamową marki Kit Kat

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Kit Kat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii  marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]

Marka LION w nowej kampanii reklamowej

W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]

Baton Kit Kat w wersji Double Caramel

Oryginalne smaki to specjalność marki Kit Kat. Wystarczy wspomnieć o Kit Kat Chunky Peanut Butter czy ofercie świątecznej Kit Kat Orange oraz Kit Kat Cookies & Cream. Teraz marka dokonuje kolejnej rewolucji w kategorii. Po raz pierwszy łączy dwa różne doznania smakowe w jednym batoniku – Kit Kat Chunky Double Caramel. Kit Kat Chunky Double Caramel został wzbogacony o 2 różne rodzaje karmelu. W jednej połówce batona karmel jest chrupiący, a w drugiej – kremowy. 2 […]

Korzystaj z darmowego Internetu dzięki batonowi Lion

Promocja LION z darmowym Internetem

Należąca do Nestlé marka LION,  we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie. Działania marketingowe […]

Pierrot i Bajeczny w nowej odsłonie

Wedel Pierrot i Bajeczny

Marka Wedel prezentuje nowe, karnawałowe kreacje Pierrota i Bajecznego. Smakołyki, dostępne do tej pory w postaci cukierków, batonów oraz czekolad, od stycznia pojawią się w formie pralin, które idealnie sprawdzą się jako miły upominek. Nowy Rok to dla wielu z nas czas postanowień. Niektórzy pragną awansować, inni wyjechać w daleką podróż lub przeprowadzić się na drugi koniec świata. Marka Wedel postanowiła natomiast… rozpieszczać swoich konsumentów od początku roku! Już w styczniu każdy z fanów doskonałych […]

Marka Kit Kat prezentuje nową kampanię i nowy format batona!

Kit Kat Chunky Xtra Break

KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”.  W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty. Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, […]