Wywiady

Rozmowa z Anną Załuską – Corporate PR Managerem firmy CEDC

Anna Załuska

Mirosław Szul: Jak ocenia Pani działania CEDC w Polsce w całym 2012 roku? Anna Załuska: Nie znamy jeszcze rezultatów za cały rok, ale wyniki pierwszych dziewięciu miesięcy jakie udało nam się osiągnąć w Polsce są imponujące. Udało nam się zwiększyć sprzedaż naszych wódek oraz importowanych wyrobów spirytusowych, poprawiliśmy też znacząco efektywność naszych działań. Czy rok 2012 był dobry dla firmy CEDC? To czas wielkich sukcesów marki Soplica – zarówno wódki czystej jak i wariantów smakowych, które […]

Rozmowa z Marią Kuca przedstawicielką 100 sklepu SPAR w Rakszawie k. Rzeszowa

Maria Kuca - SPAR

Doceniam potencjał SPAR Kiedy dowiedziała się Pani, że otworzy setny, jubileuszowy sklep sieci? Odpowiednio wcześnie, dzięki czemu wszystkie zaplanowane prace przebiegły zgodnie z harmonogramem. Pojawił się wtedy stres? Nawet nie. Mieliśmy tyle pracy, że nie bardzo był czas na takie refleksje. Oczywiście wiedziałam, że to będzie ważne wydarzenie dla całej sieci, ale bardziej martwiłam się czy zdążymy na czas, czy wszystko uda się zapiąć na ostatni guzik. Chcieliśmy, żeby naprawdę było idealnie. I udało się. […]

Mokate na paryskich targach SIAL. Rozmowa z Jarosławem Kordaliskim, dyrektorem eksportu Grupy Mokate

Mokate na paryskich targach SIAL

Niedawna 24. edycja Międzynarodowych Targów Spożywczych SIAL 2012, która miała miejsce w Centrum Wystawienniczym Paris Nord — Villepinte, odbiła się szerokim echem w świecie biznesu. Mokate miało tam swoje własne stoisko, które zostało zauważone nie tylko przez media miejscowe. Czyżby więc opinia, że  wielkie targowanie zamiera w dobie internetu, nie była do końca  prawdziwa? Jarosław Kordalski: Jestem przekonany, że to była dla nas bardzo ważna impreza targowa – zresztą kolejna, bo staramy się być obecni […]

Rozmowa z Anetą Łopacką – Dyrektor Działu Technologii i Wdrożeń Cedrob SA

Aneta Łopacka

Z Anetą Łopacką – Dyrektor Działu Technologii i Wdrożeń Cedrob SA rozmawiamy o wędlinach GOBARTO,  powstaniu tej marki i tworzeniu produktów wysokiej jakości. Skąd pomysł, aby zakład znany głównie z wyrobów drobiarskich rozpoczął produkcję wędlin wieprzowych? Dlaczego powstała marka Gobarto? To prawda, specjalizujemy się w drobiu. Od 1991 roku produkujemy wyroby drobiarskie: mięsa, wędliny, dania gotowe, które są rozpoznawane i cenione przez konsumentów. Ten sukces zachęcił nas do rozszerzenia produkcji o wyroby wieprzowe pod nową […]

Rozmowa z Arkadiuszem Tomalą – prezesem OpenMedia Sp. z o.o. – nowego właściciela sieci elektromarketów Avans*

Mega Avans

Mirosław Szul: Avans to marka dobrze znana wśród polskiej społeczności. Jakie formy marketingu są dla Państwa najkorzystniejsze? Arkadiusz Tomala: Ostatnie lata nie były czasem świetności marki AVANS. Z drugiej strony jest to marka z ogromnym potencjałem rozwojowym i nadal jest marką rozpoznawalną wśród konsumentów. Dlatego jesteśmy przekonani, że zakupiona przez nas sieć, po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, ponownie znajdzie się w czołówce firm z branży Multimedia/RTV/AGD. Kluczem do sukcesu będzie zdefiniowanie potrzeb […]

Rozmowa z Robertem Gąsiorkiem – prezesem Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A. – właściciela marki Staropolanka

Robert Gąsiorek

Mirosław Szul: Jak ocenia Pan ofertę Staropolanki na tle innych marek wód mineralnych i smakowych? Robert Gąsiorek: Oferta Staropolanki jest obecnie najlepszą możliwą dla klientów. Staropolanka zawsze była traktowana przez konsumentów, jako woda najwyższej jakości w Polsce, a obecnie mamy najszersze portfolio wśród marek wód mineralnych. Posiadamy również wody źródlane, których nie posiada konkurencja oraz wody lecznicze, takie jak Wielka Pieniawa. Po zakończeniu budowania procesu dystrybucji ogólnokrajowej, nasi klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą […]

Rozmowa z Robem van Staden – Country Manager SPAR Poland

Rob van Staden

Na czym polega specyfika polskich sklepów SPAR na tle innych europejskich krajów? Rob van Staden: SPAR Polska systematycznie zmniejsza dystans dzielący ją od oddziałów firmy w krajach zachodniej Europy. Dzieje się tak dzięki  systematycznemu unowocześnianiu wizerunku sklepów, które zaczynają wyglądać coraz lepiej. Jakie są największe atuty SPAR Polska? Największym atutem firmy SPAR Polska jest jej spółka-matka „Bać-Pol” pełniąca rolę integratora. Bać-Pol S.A. jako jeden z liderów branży dystrybucyjnej w Polsce, zapewnia sieci SPAR możliwość uzyskania […]

Rozmowa z Łukaszem Niżnikiem właścicielem sklepów SPAR w Męcinie i Szczyrzycu

Spar

Siła SPAR to wysokie standardy. Poniżej zamieszczamy wywiad z Łukaszem Niżnikiem właścicielem sklepów SPAR w Męcinie i Szczyrzycu. Czy prowadzenie sklepów SPAR to był Pana pierwszy kontakt z handlem? Nie. Wcześniej byłem handlowcem, chociaż nie byłem właścicielem sklepu. Pomagałem jednak przy ich tworzeniu i czułem, ze to może być dobry pomysł na przyszłość. Co zadecydowało, że podjął Pan decyzję o otworzeniu sklepu? Oferta a może lepiej powiedzieć perspektywy rozwoju, które przedstawiono mi w SPAR Polska.  Mając […]

Rozmowa z Ryszardem Czechem – szefem produkcji firmy Staropolanka

Staropolanka

Zbliżają się wakacje i coraz częściej słychać porady by w tym okresie pić jak najwięcej i nie doprowadzić do odwodnienia organizmu. Rzeczywiście o konieczności uzupełniania płynów mówi się najczęściej w okresie letnim a z powodu panujących temperatur rośnie spożycie wody. Rzadko kiedy jednak zwraca się uwagę na to, że istotne jest nie tylko ile pijemy, ale również co pijemy. Organizm potrzebuje nie tylko wody. Musimy uzupełniać również substancje mineralne niezbędne do właściwego funkcjonowania organizmu. Staropolanka […]

Rozmowa z Panem Markiem Sobólem, właścicielem sklepu SPAR w Ropczycach

Spar

SPAR: światowy zasięg, polski kapitał Sklep pod szyldem SPAR prowadzi Pan od roku. Jak mógłby Pan podsumować te dwanaście miesięcy? To był rok bardzo intensywnej nauki, która przez cały czas trwa. Zdobywam doświadczenie w branży, którą wcześniej znałem jedynie jako klient. Co prawda poprzednio również działałem w handlu, ale w branży IT, która jest zupełnie inna od prowadzenia sklepu spożywczego. Czyli skoczył Pan na głęboką wodę? Ale miałem dobrych instruktorów. Do wstąpienia do sieci SPAR […]