Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. W ramach spotów Snickers przenosi konsumenta w rajskie, pełne relaksu miejsce albo zapewnia dobre zakończenie niezależnie od okoliczności. Słoneczna pogoda i wakacyjny klimat za oknem odwracają Twoją uwagę od piętrzących się dokumentów na biurku? A może myśli same uciekają na plażę i nic na to nie poradzisz? Spokojnie, jest na to sposób – baton lodowy Snickers! Jeden kęs, orzechy, czekolada i kremowy karmel szybko przeniosą Cię do twojego […]
Nowości FMCG
Z końcem maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy. Portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym […]
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się […]
Haribo, producent gum rozpuszczalnych marki MAOAM, wprowadza na rynek nowość MAOAM Bloxx Wild Red Berries oraz limitowaną edycję MAOAM Kracher Apple Alarm. MAOAM Kracher Apple Alarm – gumy rozpuszczalne To wyjątkowa edycja jednego z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych produktów. Bestseler MAOAM teraz również w limitowanej odsłonie o smaku czerwonego i zielonego jabłka. Ten unikalny wśród gum rozpuszczalnych produkt, dostępny jest tylko w ofercie MAOAM. Nowy Kracher sprzedawany jest w przyciągającym uwagę opakowaniu, przez co wyróżnia […]
Marka HIT wzmacnia obecność w kategorii lodów. Oprócz dostępnego w sieci Żabka wariantu na patyku, od maja br. w sklepach Lidl można kupić lody HIT w formacie Rożka. Celem poszerzenia portfolio jest urozmaicenie oferty, a także dotarcie do nowej grupy konsumentów. Lody HIT od Bahlsen Kolejny w portfolio firmy Bahlsen lód impulsowy HIT został przygotowany w oparciu o recepturę wykorzystaną w wariancie na patyku, a więc połączenie kakaowej i ciasteczkowej masy nawiązujących do głównych komponentów […]
Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy miękkie żelki w kształcie zwierzątek, trójwarstwowe żelko-pianki, a także limitowaną edycję żelek, inspirowaną reklamą telewizyjną. Świat zabawy i radości z HARIBO Chameleon Dla najmłodszych odbiorców, którzy uwielbiają żelki w kształcie zwierzątek, HARIBO stworzyło unikalny produkt Chameleon. W pełnej różnorodnych smaków i kolorów paczce znajdują się, znane z mixu HARIBO Phantasia, kameleony. Wyjątkowa nowość skrywa […]
Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s będzie dostępne w szerokiej dystrybucji. Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w […]
Alpro rozszerza swoją ofertę – fani roślinnej alternatywy dla skyra mogą już sięgnąć po nowy, truskawkowy wariant tego produktu. Z kolei miłośnicy sojowej alternatywy dla jogurtu z jagodami mogą się cieszyć większym opakowaniem swojej ulubionej przekąski. Zmiany w portfolio marki to odpowiedź na trendy i potrzeby konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po roślinne źródła białka. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty roślinne, a marka Alpro (z portfolio Danone), dokładnie obserwuje ich potrzeby i odpowiada na […]
Stovit, jeden z wiodących producentów przetworów owocowych na polskim rynku, wprowadza zmiany w wizerunku oraz opakowaniach swoich dżemów. Odświeżenie linii jest rezultatem przeprowadzonych badań i odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Firma Stovit zmieniła szatę graficzną, etykiety, słoiki i gramatury dżemów, zachowując jednocześnie sprawdzony, krótki skład produktów, wolny od dodatków, takich jak guma guar, guma ksantanowa oraz sorbinian potasu, które często znajdują się w produktach konkurencyjnych. Odświeżona, czytelna i transparentna etykieta, nowoczesne słoiki, a także dedykowane wieczka […]
Od 20 stycznia br. OSM Piątnica wystartowała z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie […]
