Bon Bon Buddies wprowadza na rynek owocowe żelki Fruitickles inspirowane postaciami Disney’a

Bon Bon Buddies - Frozen Surprise CapsuleBon Bon Buddies, europejski wiodący dostawca licencjonowanych i markowych słodyczy, wprowadza na rynek Fruitickles – owocowe żelki, które stanowią część pięciu porcji warzyw i owoców dla dzieci dziennie i nie zawierają dodatku cukru. W gamie Fruitickles znajdują się postacie z popularnych franczyz Disney’a takich jak: Księżniczki Disney’a, Frozen (Kraina Lodu), Auta 3, Spider-Man i Star Wars (Gwiezdne Wojny). Fruitickles są dostępne w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) od maja 2017r.

Fruitickles zostały specjalnie opracowane z uwzględnieniem wytycznych żywieniowych Disney’a, tak aby być bardziej zbilansowanymi dla dzieci i jeśli chodzi o produkty odżywcze, zapewnić rodzinom lepszy wybór niż porównywalne opcje dostępne na rynku.

Kolekcja składa się z pięciu produktów wytworzonych w 100% z owoców, w trzech smakach: truskawkowym, pomarańczowym i czarnej porzeczki w każdym opakowaniu. To odróżnia ją od wielu innych produktów na rynku, które są promowane jako produkty na bazie owoców, a w rzeczywistości niektóre z nich zawierają jedynie od zera do 6% owoców.

Fruitickles nie zawierają dodatku cukru, nie zawierają sztucznych aromatów i barwników, są źródłem błonnika, są odpowiednia dla wegetarian i osób nietolerujących glutenu.

Nasz zespół niezwykle ciężko pracował nad rozwojem Fruitickles począwszy od konceptu i marki poprzez recepturę, aż po finalny projekt. Każdy produkt został tak zaprojektowany, by uosabiać kreatywność i zabawę – które są kojarzone z naszą firmą i światem opowieści Disney’a.

Tworzenie Fruitickles było podróżą, w którą włożyliśmy całe nasze serce i duszę, czy to przeszukując glob w poszukiwaniu najlepszych naturalnych składników, czy projektując produkt, który zachwyci nie tylko fanów Disney’a, ale również konsumentów w całym regionie EMEA.

– powiedział Justin Thomas, Dyrektor Zarządzający Bon Bon Buddies.

W 2006 roku Disney został pierwszą znaczącą globalną firmą mediową, która ustanowiła jasne wytyczne żywieniowe jako część swojego stałego zobowiązania, aby rozwijać zdrowsze produkty żywnościowe dla dzieci, używając swoich marek i postaci. Firma widzi to jako innowacyjny sposób zachęcenia rodzin do podejmowania lepszych wyborów związanych z nawykami żywieniowymi.

Bon Bon Buddies

 

***
O firmie Bon Bon Buddies

  • Z siedzibą w Walii, w Wielkiej Brytanii, Bon Bon Buddies jest europejskim wiodącym dostawcą licencjonowanych i markowych słodyczy.
  • Założona w 1993 roku firma posiada osiem centrów dedykowanych europejskiej sprzedaży i logistyce, i dalszą dystrybucję w Europie Centralnej i Wschodniej, Chinach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i wielu innych rynkach.
  • Bon Bon Buddies współpracuje partnersko z właścicielami wiodących marek ze świata rozrywki i zabawek, między innymi z Disney, Universal, Warner Brothers, Nintendo, Mattel i Cartoon Network
  • Bon Bon Buddies jest jedną z tylko dwóch firm z Walii ujętych w Tabeli Ligowej Sunday Times HSBC International Track 200, która jest rankingiem najszybciej rosnących firm brytyjskich w handlu międzynarodowym.
  • Bon Bon Buddies wygrało Nagrodę Królowej dla Firmy w Handlu Międzynarodowym w 2013 roku w uznaniu za wybitne osiągnięcia w obszarze innowacji, handlu międzynarodowego i zrównoważonego rozwoju.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.