Nowa kampania “Świeże pieczywo w Intermarche” (wideo)

Intermarche

fot. Intermarche

1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermaché. W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva.

Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w supermarketach Intermaché: od pieczywa tradycyjnego, po wyśmienite francuskie, pieczywo fitness – idealne w zdrowej diecie czy pyszne przekąski. Wyjątkowe receptury oraz duża częstotliwość wypieków, która zapewnia przez cały dzień świeże i chrupiące pieczywo prosto z pieca usatysfakcjonują każdego klienta.

W trakcie kampanii w telewizyjnych blokach reklamowych ukażą się 30 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Reklama pojawi się między innymi w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, Polsat2, Polsat Cafe czy TV4. Wsparciem reklamy telewizyjnej będzie komunikacja w radio RMF FM i lokalnych stacjach radiowych, jak również materiały reklamowe w sklepie (POS), gazetki handlowe, billboardy i Internet.

Za kreację spotu telewizyjnego odpowiadała Agencja Reklamowa Opus B (dyrektor kreatywny Kuba Janicki), za produkcję – dom produkcyjny GARAŻ, za postprodukcję – PLANKTON, a za zakup mediów – dom mediowy STARCOM. Piosenkę śpiewa Magdalena Piwowarczyk, założycielka grupy Mano, która w tym roku wydaje płytę.

Reklama Intermarche zostanie również wzmocniona komunikacją drugiego atutu sieci, czyli własnych wędzarni. Intermaché jako jedyna sieć w Polsce posiada w sklepach własne wędzarnie, w których są wyrabiane i wędzone wyśmienite produkty o tradycyjnym smaku, w oparciu o lokalne receptury. Dzięki temu klienci mogą zakupić codziennie tradycyjne, świeże i smaczne wyroby w atrakcyjnej cenie.

Reklama wideo:

***

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce i Europie
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.

Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2011 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 37 miliardy euro. Sieć ponad 3.500 sklepów, 3 000 niezależnych przedsiębiorców 130 000 pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych.

Intermarché

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Intermarché, Pieczywo, Reklama, Sieci handlowe
Spar
Spektakularna inwestycja SPAR

W ciągu niespełna trzech tygodni powierzchnia sklepów pod szyldem SPAR zwiększyła się łącznie o prawie 3500 metrów kwadratowych. Stało się...

Zamknij