Nowa odsłona strony internetowej marki Frugo

Pod koniec stycznia ruszyła nowa wersja strony FRUGO. Pod dobrze znanym adresem FRUGO.pl znajdują się wrota do świata kolorów, absurdalnego humoru i sił drzemiących w naturze. Kompletnie nowy layout, zaskakujące informacje i wkręcające animacje to tylko część odświeżonej witryny FRUGO. Z okazji premiery strony napój spod znaku pstrykającego kapsla wspólnie z Szymonem Nyczke, czyli Kolorowym Vlogerem przygotował nietypowy konkurs.

Frugo

Serwis FRUGO.pl powraca do sieci nasączony energią i humorem, jak nigdy wcześniej. Internetowe FRUGO to przejrzysta i łatwa w nawigacji strona, na której nie sposób się nudzić. Spośród sekcji, umieszczonych w lewym górnym rogu strony, można wybrać dział, który nas interesuje, aby wejść do świata FRUGO. Każda sekcja w nieoczekiwany sposób przedstawia z pozoru prozaiczne tematy, takie jak „kapsel”, „smak” czy „kolory”. Wszystko zamknięte w przyjemnej dla oka technologii HTML 5.

Z okazji nowej odsłony FRUGO.pl przenajlepsza owocowa mikstura wspólnie z Autorem kolorowego vloga przygotowała specjalny konkurs. Zadaniem odwiedzających witrynę FRUGO jest zlokalizowanie „baby” (czarującej, starszej pani) i zorientowanie się czego owa dama nie robi. Odpowiedzi należy nadsyłać na adres konkurs@frugo.pl.

To jednak nie wszystko! Na stronie FRUGO znajduje się kapsel, po naciśnięciu którego dzieją się zdumiewające rzeczy. W tym wypadku wyzwaniem dla uczestników konkursu jest dokończenie zdania „W idealnym świecie po naciśnięciu kapsla FRUGO…”. Swoje pomysły  należy umieszczać jako komentarz pod filmem FRUGO i Kolorowego. Zadanie na pierwszy rzut oka może wydawać się łatwe, jednak w konkursie wzięło już udział ponad 2 000 osób, a sam  film obejrzano przeszło 60 000 razy! Najbardziej kreatywna odpowiedź zgarnie iPada mini! Swoje propozycje można nadsyłać tylko do 6 lutego, do końca dnia.

Nową odsłonę strony FRUGO.pl przygotowała Przeagencja, odpowiedzialna także za kompleksową kreację kampanii promującej serwis, w tym współpracę z vlogerem oraz kampanię bannerową na kwejk.pl

FoodCare

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.