Black numerem 1 wśród napojów energetycznych w Polsce!

Napój energetyczny Black

Black Energy Drink jest niekwestionowanym liderem rynku energetyków – wynika z danych AC Nielsen za wrzesień br. Z udziałami na poziomie 26,4 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 18 proc. pod względem wartości sprzedaży – marka zdystansowała konkurencję, w tym globalnego lidera w tym segmencie.

Dane z września 2012 r.* pokazują wyraźnie, że Black Energy Drink znokautował rywali – marka jest liderem stawki pod każdym względem. W ujęciu wartościowym Black Energy Drink posiada 18 proc. udział w rynku, co stanowi o 5% więcej niż miesiąc wcześniej. Pod względem ilościowym w litrach, marka zdobyła 18,8 proc., czyli aż o 7,5 p.p. więcej niż w sierpniu br. Największa zmiana została odnotowana w ujęciu liczby sprzedanych sztuk – Black Energy Drink zyskał aż 11,5 p.p. w stosunku do sierpnia i obecnie posiada ponad ¼ rynku (26,4 proc.).

Od momentu pojawienia się na rynku, Black Energy Drink systematycznie zwiększał swój udział w torcie napojów energetycznych, stając się obecnie niekwestionowanym numerem 1 w swojej kategorii. Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie dostarczać produkt, który pokonuje na lokalnym rynku nie tylko polskich konkurentów, ale przede wszystkim globalnego gracza. Drugi raz w historii to właśnie marka produkowana przez FoodCare triumfuje wśród napojów energetycznych. Czy jesteśmy zaskoczeni? Absolutnie nie! Czy cieszy nas ten wynik? Jak najbardziej! Nie tylko świadczy on o zaufaniu, jakim darzą nas konsumenci, ale pokazuje także, że strategia sprzedażowa i marketingowa marki Black jest strzałem w dziesiątkę.

– komentuje Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Marka Black Energy Drink pojawiła się na rynku w styczniu 2011 r. i bardzo szybko wywalczyła sobie palmę pierwszeństwa w kategorii. To energetyk uosabiający wolę walki jednego z najlepszych bokserów na świecie – Mike’a Tysona. Rodzinę produktów Black tworzy obecnie pięć różnych napojów: Black Classic, Black Sex Energy, Black Mojito, Black Zero.

*Źródło: Dane AC Nielsen za okres Wrzesień 2012 na rynku Total Poland i zmiana w porównaniu do okresu Sierpień 2012

FoodCare

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.