Wszystko* o 10% taniej. Przez cały tydzień. W całej Polsce. Tylko w Lidlu.

Lidl logo

fot. Lidl

Po raz pierwszy w Polsce sieć marketów zdecydowała się wprowadzić wspólny rabat na wszystkie* sprzedawane artykuły – i to na cały tydzień!

Od 10 do 16 września we wszystkich sklepach sieci Lidl w Polsce klienci za wszystkie*zakupy zapłacą aż 10% mniej niż na co dzień.

Lidl od zawsze uświadamia klientów, że produkty najwyższej jakości wcale nie muszą być drogie. Tą akcją chcemy utwierdzić naszych stałych klientów w tym przekonaniu, a jednocześnie zachęcić wszystkich innych do wypróbowania naszych produktów.

– mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Wprowadzenie jednego, wspólnego rabatu na niemal wszystkie oferowane produkty (ze względu na obowiązujące prawo z promocji wyłączone są tylko alkohole i wyroby tytoniowe) to duże wyzwanie logistyczne i sprzedażowe. To także wydarzenie bez precedensu na polskim rynku dużych marketów. Lidl postanowił wykorzystać ten fakt, mocno komunikując go w mediach (telewizja, radio, prasa, Internet), a także we wszystkich swoich placówkach.

Szczegóły oraz regulamin akcji dostępne na www.lidl.pl od 08.09.2012r.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.

Lidl

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.