Lidl Polska

Płatność BLIKIEM we wszystkich sklepach Lidl w Polsce

Blik

Od grudnia br. w ponad 630 sklepach sieci Lidl w całej Polsce klienci mogą szybko i wygodnie zapłacić za zakupy BLIKIEM. Dzięki temu wdrożeniu sieć akceptacji BLIKA zwiększyła się do 235 tys. punktów handlowo-usługowych oraz 350 tys. terminali płatniczych. Lidl Polska posiada aktualnie ponad 630 sklepów, zatrudniając przy tym ponad 17 tys. pracowników. Od grudnia br. roku klienci Lidla mogą płacić za zakupy BLIKIEM, korzystając z aplikacji mobilnej swojego banku. – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl […]

Retail Summit 2018 – podsumowanie

Retail Summit 2018

W dniach 13-14 marca 2018 roku w warszawskim hotelu Hilton odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit 2018 – najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.  Każdego roku gromadzi ponad 1000 uczestników największych firm działających na polskim rynku. Forum stało się miejscem silnie integrującym wszystkich graczy branży. Jubileuszową, 10. edycję Retail Summit w ramach inspiracji zza oceanu rozpoczął wykładem Paul Misener – Vice President for Global Innovation Policy and Communications, AMAZON […]

Lidl mocno inwestuje w szkolenia pracowników

Lidl logo

W 2015 roku Lidl Polska zamierza zainwestować w szkolenia pracowników aż 20 mln zł – to niemal 2/3 kwoty, którą w tym roku władze stolicy przeznaczą na weekendowe remonty dróg. Ogłoszony przez Lidla globalny projekt szkoleniowy w tym roku dotyczyć będzie kierowników sklepów. Projekt „Więcej niż kierownik” realizowany będzie na skalę europejską, w głównej mierze z wykorzystaniem struktur wewnętrznych. Lidl w Polsce jest jedną z pierwszych spółek koncernu, która przystępuje do jego realizacji. Według szacunków firmy […]

Lidl odkrył potencja​ł w sprzedaży wina

Amarone della Valpolicella Classico 2008

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30% wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów. Na bazie popularności szerokiej oferty wysokojakościowych win francuskich, która zadebiutowała w Lidlu 1 października br., kolej na wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. Już w najbliższy poniedziałek, 22 października, w […]

Wszystko* o 10% taniej. Przez cały tydzień. W całej Polsce. Tylko w Lidlu.

Lidl logo

Po raz pierwszy w Polsce sieć marketów zdecydowała się wprowadzić wspólny rabat na wszystkie* sprzedawane artykuły – i to na cały tydzień! Od 10 do 16 września we wszystkich sklepach sieci Lidl w Polsce klienci za wszystkie*zakupy zapłacą aż 10% mniej niż na co dzień. Lidl od zawsze uświadamia klientów, że produkty najwyższej jakości wcale nie muszą być drogie. Tą akcją chcemy utwierdzić naszych stałych klientów w tym przekonaniu, a jednocześnie zachęcić wszystkich innych do […]

Kawa Monte Santos w nowej, atrakcyjnej odsłonie

Kawa Monte Santos

Nie od dzisiaj wiadomo, że dobra kawa to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. Sieć handlowa Lidl wprowadza nową odsłonę lubianej przez klientów kawy Monte Santos – Blue Eclipse, Yellow Eclipse i Green Eclipse. Zarówno miłośnicy łagodnego smaku gatunku Arabica, jak i zwolennicy wyrazistej Robusty znajdą wśród kaw Monte Santos coś specjalnie dla siebie. Blue Eclipse To idealna propozycja dla osób, które w kawie cenią delikatność. Blue Eclipse produkowana jest w 100% z najstarszego znanego gatunku […]